" /> Українська Спілка ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів) - Новий L-15 складе серйозну конкуренцію Як-130 Українська Спілка ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів)
 
 
 
    
 
Головна
Новини
Про організацію
Голова УСВА
Публікації
Електронні книги УСВА
Акції
Документи
Нормативні документи
Ветеранські закони
Фотогалерея
Зв`язок
Музей
Реабілітація
Питайте-відповідаємо
Локальні війни
Анонси
Книга вдячності
Організації УСВА
Сайти ветеранів
Фестивалі
Майбутнє України
ГО "БМФ Реабілітації
Статут ГО "БМФ Реаб
 


Погода
Погода!


47529048 Відвідувачів
Урядовий портал
Боевое Братство
Укрінформ
Орденские планки – ветеранам
Президент України Офіційне інтернет-представництво
Міністерство оборони
Новий L-15 складе серйозну конкуренцію Як-130 Надрукувати Надіслати електронною поштою
ImageНовий навчально-тренувальний літак L15 з реактивним двигуном з форсажною камерою, який дивував учасників і відвідувачів Чжухайського 8-го Міжнародного авіакосмічного салону своїми "піруетами" в повітрі, привертає дуже пильну увагу спеціалістів різних країн своїми унікальними характеристиками.
Як повідомляє кореспондент УКРІНФОРМу, модифікований варіант перспективного УТС L-15 - Lift, розроблений китайською компанією AVIC, від попередньої версії відрізняється оснащеністю: турбовинтеляторним двигуном з форсажною камерою з повністю автоматизованою цифровою системою управління і вдосконаленими кабіною пілота і бортовою радіолокаційною системою.
Так, для того, щоб встановити на L-15 Lift БРЛС з фазованими антенними гратами, був збільшений фюзеляж. Кабіна пілотів оснащена коліматорним індикатором на лобовому склі і трьома багатофункціональними дисплеями на передньому і трьома на задньому місцях. Також вдосконалені хвіст і закрилки - вони виготовлені з композиційних матеріалів. Новий двигун забезпечує співвідношення тяги до ваги 1:1, що дає змогу досягати надзвукових швидкостей. Крім того, як повідомили в Чжухаї представники AVIC, крім підвищеної стабільності новий двигун забезпечує маневреність, яка навіть перевищує показники винищувачів 3-го покоління; його швидкопідйомність можна порівняти з аналогічним параметром F-16 і "Міраж-2000". Новий L-15 складе серйозну конкуренцію іншим перспективним УТС, у тому числі російському Як-130 і T-50 спільної розробки KAI/Локхід. В інтерв'ю кореспондентові УКРІНФОРМу голова правління харківської науково-виробничої корпорації Віктор Попов назвав цю машину "родзинкою" нинішнього салону. "Це настільки комплексний літак, багатофункціональний - і винищувач, і бомбардувальник, і перехоплювач, і навчальний багатофункціональний (він оснащений системою перебудови з різних типів літаків). Це надзвичайно цікава модель", - продовжив Віктор Попов. Він переконаний, що в найближчому майбутньому L15 домінуватиме на ринку навчальних і бойових літаків (в останньому випадку - для малих країн). "Народився новий продукт, сьогодні в світі немає такого класу літака. Я на 100% упевнений, що це спільне дітище Китаю й України займе свою нішу і матиме дуже велике майбутнє", - заявив керівник НВК. ФЕД на цьому двигуні повністю зробив нову систему управління, "побудовану на новій елементній базі і нових принципах управління і новітніх алгоритмах". До цього Су в основному створювалися в Росії, причому остання система на форсажний двигун була зроблена в 1980 році для Су-27, "після чого на пострадянському просторі систему управління для форсажних двигунів ніхто не робив, була лише модернізація". Віктор Попов наголосив, що двигун зробили в Україні, "це український продукт, з яким ми можемо самостійно виступати на будь-якому ринку, не будучи пов'язаними ні з якою іншою країною". При цьому він додав, що "мало хто з конкурентів хотів би, щоб це було зроблено в Україні". Сам двигун глава ФЕД назвав "типовим зразком кластерної роботи", оскільки в створенні системи управління брало участь більш як 10 українських підприємств, у тому числі харківські ФЕД (що виступив інтегратором робіт), КБ "Полісвіт, з-д "Комунар", ХАІ, запорізькі "Прогрес-Івченко" і "Мотор-Січ", ряд інших підприємств по Україні. "Фактично ми створили кластер з систем управління в Україні, такого ніде немає на пострадянському просторі", - сказав В.Попов. Він зауважив, що у всьому світі йде процес інтеграції, поглинання підприємств з тим, щоб пропонувати кінцевий продукт. "Якщо у 1950-х роках літак робився з деталей, вузлів і агрегатів, то сьогодні літак робиться з систем, і те підприємство, яке зможе запропонувати на ринку систему, конкурентоспроможне", - говорить голова правління корпорації. Він вважає, що безфорсажний двигун для китайського УТС "напевно з'явився в Україні першим зразком такої успішної "кластерної" роботи, який доводить, що використовуючи такі моделі можна досягати успіху для входження в ринок і розвитку наших підприємств". Що стосується продовження співробітництва з Китаєм з цього типу двигуна, Віктор Попов заявив, що контракти на поставку, підписані запорізьким ВАТ "Мотор-Січ", гарантують для всіх задіяних структур роботу на 5-10 років наперед.
Ольга Танасійчук,
ЧЖУХАЙ.
УКРІНФОРМ

 
< Попередня   Наступна >

 

 
 
© 2005-2018, Українська Спілка ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів)
www.usva.org.ua
pressusva@ukr.net
При любом использовании материалов сайта гиперссылка на usva.org.ua обязательна.
Редакция usva.org.ua может не разделять точку зрения авторов статей
и ответственности за содержание републицируемых материалов не несет.