" /> Українська Спілка ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів) - УКРАЇНСЬКЕ ТЕЛЕБАЧЕННЯ Українська Спілка ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів)
 
 
 
    
 
Головна
Новини
Про організацію
Голова УСВА
Публікації
Електронні книги УСВА
Акції
Документи
Нормативні документи
Ветеранські закони
Фотогалерея
Зв`язок
Музей
Реабілітація
Питайте-відповідаємо
Локальні війни
Анонси
Книга вдячності
Організації УСВА
Сайти ветеранів
Фестивалі
Майбутнє України
ГО "БМФ Реабілітації
Статут ГО "БМФ Реаб
 


Погода
Погода!


46321869 Відвідувачів
Боевое Братство
Укрінформ
Урядовий портал
Президент України Офіційне інтернет-представництво
Міністерство оборони
Орденские планки – ветеранам
УКРАЇНСЬКЕ ТЕЛЕБАЧЕННЯ Надрукувати Надіслати електронною поштою
На продовження розмови щодо посилення впливу ТБ на громадську думку у період чергових виборів надаємо відомості про 4 основні медіа-групи в Україні. Зауважуючи при цьому, що всі вони підконтрольні олігархам, для яких телебізнес є збитковим, особливо після вимушеної відмови від російських серіалів. Але це той випадок, коли йде боротьба за рейтинги, які конвертуються у політичний вплив.  Отже:
– «1+1 медіа» Ігоря Коломойського («1+1», «2+2», «ТЕТ», «УНІАН-ТБ», «1+1 International»);
– «Іnter Media Group» Дмитра Фірташа і Сергія Льовочкіна («Інтер», «Інтер+», «НТН», «К1», «К2», «Мега», «Піксель», «Еnter-фільм», «ZOOM»);
 – «Медіа Группа Україна» Рината Ахметова («Україна», «Футбол 1», «Футбол 2», «НЛО-ТВ»);
 – «Star Light Media» Віктора Пінчука («СТБ», «ISTV», «Новий канал», «М1», «М2», «QTV»).
 В. СІРОШТАН.
 
< Попередня   Наступна >

 

 
 
© 2005-2018, Українська Спілка ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів)
www.usva.org.ua
pressusva@ukr.net
При любом использовании материалов сайта гиперссылка на usva.org.ua обязательна.
Редакция usva.org.ua может не разделять точку зрения авторов статей
и ответственности за содержание републицируемых материалов не несет.