На продовження розмови щодо посилення впливу ТБ на громадську думку у період чергових виборів надаємо відомості про 4 основні медіа-групи в Україні. Зауважуючи при цьому, що всі вони підконтрольні олігархам, для яких телебізнес є збитковим, особливо після вимушеної відмови від російських серіалів. Але це той випадок, коли йде боротьба за рейтинги, які конвертуються у політичний вплив. Отже:
– «1+1 медіа» Ігоря Коломойського («1+1», «2+2», «ТЕТ», «УНІАН-ТБ», «1+1 International»);
– «Іnter Media Group» Дмитра Фірташа і Сергія Льовочкіна («Інтер», «Інтер+», «НТН», «К1», «К2», «Мега», «Піксель», «Еnter-фільм», «ZOOM»);
– «Медіа Группа Україна» Рината Ахметова («Україна», «Футбол 1», «Футбол 2», «НЛО-ТВ»);
– «Star Light Media» Віктора Пінчука («СТБ», «ISTV», «Новий канал», «М1», «М2», «QTV»).
В. СІРОШТАН.
|