" /> Українська Спілка ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів) - Ледь теплі батареї: що робити? Українська Спілка ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів)
 
 
 
    
 
Головна
Новини
Про організацію
Голова УСВА
Публікації
Електронні книги УСВА
Акції
Документи
Нормативні документи
Ветеранські закони
Фотогалерея
Зв`язок
Музей
Реабілітація
Питайте-відповідаємо
Локальні війни
Анонси
Книга вдячності
Організації УСВА
Сайти ветеранів
Фестивалі
Майбутнє України
ГО "БМФ Реабілітації
Статут ГО "БМФ Реаб
 


Погода
Погода!


46331424 Відвідувачів
Президент України Офіційне інтернет-представництво
Боевое Братство
Укрінформ
Міністерство оборони
Орденские планки – ветеранам
Урядовий портал
Ледь теплі батареї: що робити? Надрукувати Надіслати електронною поштою
Якщо температура у квартирі нижча за нормативну, споживачі мають сплачувати за опалення на 5% менше за кожен градус, нижчий за норму.
Чимало українців нині скаржиться, що у квартирі холодно, батареї ледь теплі, однак постачальники виставляють такі рахунки, ніби до труби не можна доторкнутися. Як діяти в такому разі, роз'яснив Глава уряду Арсеній Яценюк у програмі «10 хвилин з Прем'єр-міністром».
Запуск механізму
Відповідно до вітчизняного законодавства, в опалювальний період температура у квартирах не має бути нижчою за +18 °С. Якщо цей норматив не виконується, треба запускати механізм перерахунку тарифу за опалення. Перший крок до цього — зателефонувати на підприємство-постачальник, з яким укладено договір про надання послуг з опалення, повідомити, що температура у квартирі нижча за 18 градусів, і запросити комісію для складання відповідного акта.
Протягом 72 годин комісія (або представник компанії — постачальника послуги) має прибути й задокументувати температуру в приміщенні. Якщо ж у визначений термін представники підприємства-постачальника не з'явилися, громадяни мають право самостійно скласти акт-претензію, форму якого затверджено постановою КМУ № 630 від 21.07.2005 р.
Під час розмови з комунальниками обов'язково переконайтеся, що ваш дзвінок було зареєстровано як заявку й дізнайтесь її номер.
Три дні на розгляд
Документ складають у двох примірниках, які мають підписати споживач і представник постачальника. Якщо ж останній не з'явився для перевірки опалення чи відмовився підписувати акт-претензію, запросіть двох сусідів, які підтвердять, що у квартирі справді холодніше, ніж +18 °С. Нехай вони підпишуть акт — тоді документ вважатимуть дійсним. Постачальник послуги має розглянути претензію впродовж трьох днів і повідомити споживача про рішення (зазначивши причину в разі відмови задовольнити скаргу). Якщо скаржник не отримав відповідь у визначений термін, можна вважати, що постачальник визнав факти, зазначені в претензії. Отже, маючи на руках другий примірник акта, можна звертатися в суд і в судовому порядку вимагати перерахування плати за неналежно надану послугу. Згідно із законодавством, за кожен градус нижче за норму рахунок за послугу опалення має бути зменшено на 5%.
 
< Попередня   Наступна >

 

 
 
© 2005-2018, Українська Спілка ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів)
www.usva.org.ua
pressusva@ukr.net
При любом использовании материалов сайта гиперссылка на usva.org.ua обязательна.
Редакция usva.org.ua может не разделять точку зрения авторов статей
и ответственности за содержание републицируемых материалов не несет.