" /> Українська Спілка ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів) - Соціальний захист дітей війни Українська Спілка ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів)
 
 
 
    
 
Головна
Новини
Про організацію
Голова УСВА
Публікації
Електронні книги УСВА
Акції
Документи
Нормативні документи
Ветеранські закони
Фотогалерея
Зв`язок
Музей
Реабілітація
Питайте-відповідаємо
Локальні війни
Анонси
Книга вдячності
Організації УСВА
Сайти ветеранів
Фестивалі
Майбутнє України
 


Погода
Погода!


41257507 Відвідувачів
Орденские планки – ветеранам
Укрінформ
Президент України Офіційне інтернет-представництво
Боевое Братство
Міністерство оборони
Урядовий портал
Соціальний захист дітей війни Надрукувати Надіслати електронною поштою
Звернення ТУНИК Р. І. з с. М. Бубни (Сумська область) щодо виплати підвищення до пенсії як дитині війни розглянув заступник голови правління Пенсійного фонду В. КOРOНЕВСЬКИЙ:
- Статтею 6 Закону "Про соціальний захист дітей війни" (в редакції закону, що діяла до 01.01.2008 року) було передбачено, що дітям війни пенсії або щомісячне довічне грошове утримання чи державна соціальна допомога, що виплачується замість пенсії, підвищуються на 30 відсотків мінімальної пенсії за віком.
Пунктом 17 статті 77 Закону "Про Державний бюджет України на 2006 рік" дію статті 6 Закону "Про соціальний захист дітей війни" було призупинено на 2006 рік.
Статтею 111 Закону "Про Державний бюджет України на 2007 рік" було встановлено, що підвищення до пенсії або щомісячного довічного грошового утримання чи державної соціальної допомоги, яка виплачується замість пенсії, відповідно до статті 6 Закону "Про соціальний захист дітей війни", виплачувалось особам, які є інвалідами (крім тих, на яких поширюється дія Закону "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту") у розмірі 50 відсотків від розміру встановленої надбавки учасників війни.
Законом "Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України" стаття 6 Закону "Про соціальний захист дітей війни" викладена в новій редакції, згідно з якою, дітям війни (крім тих, на яких поширюється дія Закону "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту") до пенсії або щомісячного довічного грошового утримання чи державної соціальної допомоги, що виплачується замість пенсії, виплачується підвищення у розмірі надбавки, встановленої для учасників війни. Розмір зазначеного підвищення становив з 01.01.2008 р. - 47 грн (470 грн х 10 відсотків), з 01.04.2008 р. - 48,10 грн (481 грн х 10 відсотків).
Після ухвалення рішення Конституційного Суду від 22.05.2008 р. N 10-рн/2008 постановою Кабінету Міністрів від 28.05.2008 р. N 530 встановлено, що дітям війни (крім тих, на яких поширюється дія Законів "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" та "Про жертви нацистських переслідувань") до пенсії або щомісячного довічного грошового утримання чи державної соціальної допомоги, що виплачується замість пенсії, підвищення проводиться у таких розмірах: з 22.05.2008 р. -48,10 грн, з 01.07.2008 р. - 48,20 грн, з 01.10.2008 р. - 49,80 грн.
Саме у таких розмірах з 01.01.2008 р. Туник Р. І. виплачується підвищення як дитині війни.
Додатково повідомляємо, що ухвалою Конституційного Суду від 19.05.2009 р. N 27-у/2009 підтверджено, що у частині третій статті 28 Закону "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" закладено однозначну вимогу щодо застосування мінімального розміру пенсії за віком, установленого у абзаці першому частини першої цієї статті, - виключно для визначення розмірів пенсій, призначених згідно з цим законом та непоширення вказаного мінімального розміру пенсії за віком на правовідносини, що виникають на підставі інших законів, крім цього закону.
Враховуючи вищевикладене, підстав для застосування мінімального розміру пенсії, передбаченого статтею 28 Закону "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", для визначення розміру підвищення відповідно до Закону "Про соціальний захист дітей війни" немає.
Одночасно повідомляємо, що пунктом 2 статті 14 та пунктом 1 статті 255 Кодексу адміністративного судочинства (далі - КАСУ) передбачено, що постанови та ухвали суду в адміністративних справах, що набрали законної сили, є обов'язковими до виконання на всій території.
Відповідно до ч. З ст. 254 КАСУ у разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи. Згідно зі статтею 158 КАСУ формами судових рішень є постанова та ухвала.
Оскільки постанова Роменського міськрайонного суду від 23.03.2009 року оскаржена управлінням Пенсійного фонду в Роменському районі до Харківського апеляційного адміністративного суду, вона не є такою, що набрала законної сили.
Враховуючи зазначене, законних підстав для виконання постанови суду першої інстанції до закінчення апеляційного розгляду справи не вбачається.
Ольга ПРОКОПЕНКО
Урядовий Кур'єр

 
< Попередня   Наступна >

 

 
 
© 2005-2018, Українська Спілка ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів)
www.usva.org.ua
pressusva@ukr.net
При любом использовании материалов сайта гиперссылка на usva.org.ua обязательна.
Редакция usva.org.ua может не разделять точку зрения авторов статей
и ответственности за содержание републицируемых материалов не несет.