" /> Українська Спілка ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів) - "Антонов" розробить новий транспортний літак Ан-178 Українська Спілка ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів)
 
 
 
    
 
Головна
Новини
Про організацію
Голова УСВА
Публікації
Електронні книги УСВА
Акції
Документи
Нормативні документи
Ветеранські закони
Фотогалерея
Зв`язок
Музей
Реабілітація
Питайте-відповідаємо
Локальні війни
Анонси
Книга вдячності
Організації УСВА
Сайти ветеранів
Фестивалі
Майбутнє України
 


Погода
Погода!


41283768 Відвідувачів
Президент України Офіційне інтернет-представництво
Орденские планки – ветеранам
Міністерство оборони
Боевое Братство
Укрінформ
Урядовий портал
"Антонов" розробить новий транспортний літак Ан-178 Надрукувати Надіслати електронною поштою
ImageУкраїнський авіаційний науково-технічний комплекс імені Антонова почав розробку проекту транспортного літака Ан-178, пише газета "Комерсант-Україна". Ан-178 стане модифікацією пасажирського Ан-158 (Ан-148-200), який в перспективі повинен замінити застарілі Ан-24, Ан-26 і Ан-32. Ці літаки активно використовуються ВПС України, Росії, країнами СНД, Африки, Азії та Латинської Америки.
За словами президента компанії "Мотор Січ" В'ячеслава Богуслаєва, проект Ан-178 передбачає внесення змін в Ан-158, характерних для вантажних літаків. Зокрема, буде розширений фюзеляж. "Мотор Січ" займеться розробкою і виробництвом нових двигунів для перспективного транспортного літака. За попередньою оцінкою, вантажопідйомність нового літака складе 15-20 тонн. Для порівняння, вантажопідйомність Ан-32 складає 7,5 тонни, а Ан-26 - 5,5 тонни.
Українські компанії чекають, що на проектування і створення першого екземпляра Ан-178 піде близько двох років. Основними ринками збуту транспортного літака стануть Росія, країни Близького Сходу і Африки, які вже сьогодні активно використовують літаки АНТК імені Антонова.
Зараз в деяких країнах СНД і Африки, а також в Індії, Шрі-Ланці, Колумбії, Перу, Мексиці і Афганістані експлуатуються близько 350 літаків Ан-32. За даними на 2007 рік у розпорядженні ВПС цих і деяких інших країн знаходилося близько 400 літаків Ан-26. Сьогодні багато держав почали списувати Ан-26 і Ан-32 і в найближчі декілька років цей процес лише прискориться.
По словах Богуслаєва, основною перешкодою в розвитку проекту Ан-178 може стати відсутність фінансування. "На те, щоб запустити Ан-178, потрібно близько 150 мільйонів доларів. Такі засоби в нашому бюджеті не передбачені, і знайти їх в Україні через фінансову кризи найближчим часом неможливо", - заявив Богуслаєв. У "Мотор Січ" не виключають, що частина коштів може надати російська Об'єднана авіабудівна корпорація (ОАК) - літаки марки "Ан" в більшості випадків виробляються як в Україні, так і в Росії.
Основними ринками збуту нового літака стане Росія, країни Близького Сходу і Африки, вважає аналітик компанії "Інфомост" В'ячеслав Коновалов. На його думку, в Росії в Ан-178 буде зацікавлено міністерство оборони, яке раніше оголосило про програму заміни військово-транспортних літаків, а також авіакомпанії, що працюють в Сибіру і на Крайній Півночі. "Ми могли б претендувати також на ринки країн Євросоюзу, у тому числі на замовлення для НАТО. Але в АНТК немає необхідних європейських ліцензій, і попередні спроби їх отримати не увінчалися успіхом", - відзначає експерт. Спільний ринок збуту Ан-178 він оцінюється в 700-800 машин протягом 10-12 років.
З врахуванням передбачуваної ціни літаків в 20-25 мільйонів доларів спільний ринок збуту складе від 14 до 20 мільярдів доларів", - відзначив Олександр Кава – директор центра економічного і політичного аналізу. За його словами, найближчі конкуренти майбутнього українського літака - Loockheed Hercules C-130 і Casa C295 на 30-40% дорожче за український аналог.
 
< Попередня   Наступна >

 

 
 
© 2005-2018, Українська Спілка ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів)
www.usva.org.ua
pressusva@ukr.net
При любом использовании материалов сайта гиперссылка на usva.org.ua обязательна.
Редакция usva.org.ua может не разделять точку зрения авторов статей
и ответственности за содержание републицируемых материалов не несет.