" /> Українська Спілка ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів) - Україна гідно представила на Ле Бурже власний авіакосмічний потенціал Українська Спілка ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів)
 
 
 
    
 
Головна
Новини
Про організацію
Голова УСВА
Публікації
Електронні книги УСВА
Акції
Документи
Нормативні документи
Ветеранські закони
Фотогалерея
Зв`язок
Музей
Реабілітація
Питайте-відповідаємо
Локальні війни
Анонси
Книга вдячності
Організації УСВА
Сайти ветеранів
Фестивалі
Майбутнє України
 


Погода
Погода!


41257506 Відвідувачів
Орденские планки – ветеранам
Укрінформ
Президент України Офіційне інтернет-представництво
Боевое Братство
Міністерство оборони
Урядовий портал
Україна гідно представила на Ле Бурже власний авіакосмічний потенціал Надрукувати Надіслати електронною поштою
 У передмісті французької столиці у неділю завершився 49-й Міжнародний авіакосмічний салон Ле Бурже. Традиційно форум, на якому були представлені останні моделі літаків, пускових установок, космічних апаратів, авіаційних та ракетних двигунів, авіаційна бойова техніка, керовані ракети, бортове та наземне навігаційне обладнання, аеропортове устаткування і системи керування повітряним рухом, аерокосмічні дослідження, завершився демонстраційними польотами для широкого загалу.
Відвідувачі салону вперше дістали змогу побачити новітні авіаційні та космічні технології, повідомляє кореспондент УКРІНФОРМу. Світовим відкриттям Ле Бурже стала презентація експериментального літака "Солар імпульс" на сонячній енергії, розробленого швейцарськими інженерами Бертраном Пікаром та Андре Боршбергом, який лише у неділю зміг здійснити демонстраційний політ. Усі охочі змогли побачити літак Gulfstream G450, що вперше в історії людства здійснив трансатлантичний переліт на біопальному, використання якого дало змогу зменшити викиди вуглекислого газу на 5,5 тонн порівняно з традиційним пальним. Уперше на виставці представлені український пасажирський літак регіонального сполучення Ан-158, військово-транспортний літак НАТО Airbus 400M, вертольоти Eurocopter EC 175 і Х3, авіалайнери Boing 747-800 та 787, регіональні літаки нового покоління Bombardier CRJ 1000, малі літаки Ruag DO 228 NG і Big Frog. Загалом під час роботи салону було представлено 150 літальних апаратів, 40 з яких здійснили демонстраційні польоти, щодня проводилося по 20 презентацій.
Українські підприємства авіаційної та космічної промисловості також представили свою продукцію на 49-му Міжнародному авіакосмічному салоні у Ле Бурже. Національний стенд у павільйоні N5 продемонстрував унікальні доробки Національного космічного агентства, Державного підприємства "Антонов", Запорізького акціонерного товариства "Мотор Січ", Корпорації "НВО "О.Івченко", "Виробничого об'єднання "Південний машинобудівний завод ім. О.М. Макарова", Державного конструкторського бюро "Південне" ім. М.К.Янгеля. Свої послуги учасникам форуму пропонували Державна компанія "Укрспецекспорт" та Державна корпорація "Вектор".
Для українського авіапрому салон Ле Бурже приніс і новий контракт. Зокрема, ДП "Антонов" та російська лізингова компанія ВАТ "Ільюшин Фінанс Ко" уклали контракт на постачання 10 літаків Ан-158. Під час підписання угоди був присутній віце-прем'єр-міністр - міністр інфраструктури України Борис Колесніков, який зазначив, що 10 літаків - немала цифра, особливо зважаючи на те, що українські авіакомпанії сьогодні готові купити ще чотири повітряні судна. На його думку, випуск 25 літаків на рік створить фундамент для перспективного майбутнього українського авіапрому. Відповідно до договору, літаки Ан-158 будуть побудовані для лізингової компанії у період з 2012 по 2014 роки на "Серійному заводі "Антонов". ВАТ "Ільюшин Фінанс" сформувала портфель твердих замовлень та опціонів на 150 літаків Ан-148 та Ан-158 для російських та зарубіжних авіакомпаній.
Водночас, експерти зазначають, що для просування українських літаків потрібна обов'язкова сертифікація на європейському та американському ринках. Вона здійснюється за двома напрямами: сертифікація літального апарата та сертифікація двигуна. При цьому, українські літаки мають перспективи розширення співпраці і на традиційних для них ринках Азії та Африки.
Україна також обрала і дотримується оптимальної моделі розвитку космічного потенціалу, яка дає змогу зберегти і зміцнити стратегічну галузь національної економіки й науки, переконаний голова Національного космічного агентства України Юрій Алексєєв. На його думку, головним завданням для України у перехідний період є збереження "кістяка" галузі - наукової сфери та виробництва. Восени планується спільний з Росією запуск супутника зв'язку, спільно з Федеральним космічним агентством РФ "Роскосмос", американськими та норвезьким партнерами продовжується реалізація програми "Sea Launch", діє програма "Дніпро", яка передбачає пуски космічних апаратів на основі технології ліквідації стратегічних ракет РС-20, у вересні ц.р. очікуються нові запуски. Генеральний директор української частини проекту Alcantаra Cyclone Space Олександр Сердюк повідомив, що спільний українсько-бразильський проект зі створення нового ракетоносія також зацікавив іноземні компанії, що брали участь у роботі авіакосмічного салону Ле Бурже. На 2013 рік заплановано перший пуск ракети "Циклон-4", відтак Україна і Бразилія вивчають усі пропозиції потенційних клієнтів.
Загалом Міжнародний авіакосмічний салон Ле Бурже активізував конкуренцію між виробниками систем ППО з Європи і США, зазначають фахівці. Це віддзеркалення боротьби, яка йде за завоювання європейського ринку систем ППО, де пропозиції нав'язують США, водночас, сегмент є дорогим і європейці не бажають пускати американців сюди повністю. Франція як господарка салону, у свою чергу, максимально намагалася використати його можливості, щоб просунути на світові ринки власну продукцію, зокрема, новий винищувач Rafale, системи ППО та ЗРК.
Загалом у салоні взяло участь 2113 експонентів із 45-ти країн, було розгорнуто 350 стендів на площі 54 тис. кв. м у шести павільйонах та 40 тис. кв. м просто неба. До топ-10 за кількістю представництв авіасалону увійшли Франція (943 компанії), США (332), Велика Британія (113), Німеччина (112) та Італія (103), Бельгія (66), Росія (47), Японія (42), Іспанія (35), Швейцарія (31). Цього року заявки на участь подали 95 зі 100 світових лідерів галузі.
Світові виробники авіаційної техніки на 49-у Міжнародному авіакосмічному салоні Ле Бурже продемонстрували нові технології, орієнтовані на захист довкілля. Зростання цін на сиру нафту, глобальні зміни клімату змушують провідні компанії змінювати підходи у пошуку нових джерел енергії, "зелених" розробок для зменшення шкідливих викидів в атмосферу. Цьогорічний Ле Бурже здивував новинками у сфері застосування в авіапромі біопального та композитних матеріалів, економічними двигунами, використанням на літальних апаратах технологій енергозбереження. Організатори салону також подбали про екологічну складову заходу. У ході підготовки та проведення салону застосовані новітні технології вторинної переробки відходів, здійснювалася 90-відсоткова утилізація електрогенеруючих приладів, активно пропагувалися електромобілі та електрообладнання для переміщення та монтажу, продавалися електронні квитки замість паперових.
Чотири перші дні салон у Ле Бурже відвідали фахівці, далі - з 24 по 26 червня - виставка була відкрита для всіх відвідувачів. За оцінками організаторів, салон відвідало понад 350 тис. осіб та 200 міжнародних делегацій з 80 країн. Роботу форуму висвітлювало понад 3 тис. журналістів.
Роман Сущенко
www.mil.in.ua
 
< Попередня   Наступна >

 

 
 
© 2005-2018, Українська Спілка ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів)
www.usva.org.ua
pressusva@ukr.net
При любом использовании материалов сайта гиперссылка на usva.org.ua обязательна.
Редакция usva.org.ua может не разделять точку зрения авторов статей
и ответственности за содержание републицируемых материалов не несет.