" /> Українська Спілка ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів) - «ОБОРОНКА» АКТИВІЗУВАЛАСЯ Українська Спілка ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів)
 
 
 
    
 
Головна
Новини
Про організацію
Голова УСВА
Публікації
Електронні книги УСВА
Акції
Документи
Нормативні документи
Ветеранські закони
Фотогалерея
Зв`язок
Музей
Реабілітація
Питайте-відповідаємо
Локальні війни
Анонси
Книга вдячності
Організації УСВА
Сайти ветеранів
Фестивалі
Майбутнє України
 


Погода
Погода!


41027874 Відвідувачів
Президент України Офіційне інтернет-представництво
Укрінформ
Орденские планки – ветеранам
Урядовий портал
Боевое Братство
Міністерство оборони
«ОБОРОНКА» АКТИВІЗУВАЛАСЯ Надрукувати Надіслати електронною поштою
Україна має великий потенціал у галузі виробництва зброї та літакобудування і модернізації авіаційної техніки. Продукція наших підприємств ОПК та розробки авіаконструкторів давно здобули високий рейтинг на світових ринках. Літаки українського виробництва сьогодні можна зустріти на багатьох повітряних маршрутах земної кулі. Добре знані у світі і наші ремонтники авіаційної техніки, які, окрім свого основного профілю, освоїли і модернізацію багатьох відомих у світі крилатих машин.
Пропонуємо до вашої уваги цікаві новинки вітчизняних підприємств і не лише з авіаційної галузі.
ВІЙСЬКО ОТРИМАЄ НОВИЙ РОЗВІДКОМПЛЕКС
Збройні Сили України прийняли на озброєння сучасний автоматизований комплекс розвідки, розроблений спеціалістами Державного концерну «Укроборонпром».
Система призначена для навігаційного забезпечення розвідки, визначення координат точок (орієнтирів, цілей) на місцевості та поправок для стрільби.
Серед основних завдань комплексу: видача інформації щодо дальності до об’єктів і кутів їхнього візування, збереження поточних координат як маршрутних точок, розрахунки при визначенні координат та висот групових цілей. Комплекс дозволяє спостерігати за полем бою та здійснювати оптико-електронну розвідку, повідомляє прес-служба концерну.
Новітній автоматизований комплекс розвідки є вкрай необхідним насамперед артилерійським та розвідувальним підрозділам Збройних Сил України. Він відповідає всім сучасним вимогам українських військових. Сьогодні відбувається активне впровадження серійного виробництва цієї техніки.
 
 АН-178 ОСВОЮЄТЬСЯ У НЕБІ
Новий транспортний літак АН-178 активно виконує програму сертифікаційних випробувань. Вперше він піднявся у небо 7 травня 2015 р., а 13 травня літак провів у повітрі вже 5 годин 20 хвилин. 14 травня — 4 години 20 хвилин.
Льотні випробування тривають, на даному етапі група випробувачів ДП «Антонов» проводить оцінювання аеродинамічних характеристик літака, працездатності та функціонування систем керування, силової установки, допоміжної силової установки, паливної системи, навігаційного та бортового обладнання.
Як зазначають льотчики-випробувачі, новий літак впевнено поводиться у повітрі. Методика його керування дуже близька до пілотування літаків Ан-148 та Ан-158, що суттєво полегшує виконання льотних завдань, повідомляє прес-служба ДП «Антонов».
Варто зазначити, що в нового Ан-178 вже є перший іноземний замовник. Азербайджанська вантажна авіакомпанія Silk Way Airlines та ДП «Антонов» підписали контракт на поставку 10 таких літаків. Також «Антонов» уклав угоду про спільне виробництво цих літаків із КНР. Усі літаки будуть складатися в Києві. Крім того, Китай уклав угоду про придбання двох Ан-178.
За словами президента — генерального конструктора державного підприємства «Антонов» Дмитра Ківи, зараз попередній пакет замовлень на цей літак становить близько 100 одиниць.
Довідка «НА»
Ан-178 — середній транспортний літак вантажопідйомністю 15–18 тонн. Його швидкість — 825 км/год, вантажопідйомність — 18 тонн (два стандартні морські контейнери), висота польоту — 12 км, дальність польоту — 5500 км. До того ж він здатний сідати і злітати з будь-яких летовищ, зокрема грунтових, що робить його затребуваним і у сфері оборони. За приблизними оцінками фахівців, ціна літака стартує від $ 25–40 млн. Цей літак прийде на заміну турбогвинтовим Ан-12 та С-160, у більшості яких вичерпується ресурс.
 
МІ-8МСБ-В — КОМАНДНИЙ
В Україні розроблений спеціальний вертоліт Мі-8МСБ-В у пасажирському варіанті для військового командування. Модернізований вертоліт має низку вдосконалень. Зокрема, на вертольоті було встановлено кілька систем українського підприємства «Адрон». Гвинтокрил обладнано системою активного захисту від переносних зенітно-ракетних комплексів — станцією «Адрос» КТ-01 АВ, системою викидання хибних теплових цілей, системою зниження інфрачервоної помітності і системою попередження про атакуючі ракети.
Вертоліт також має додаткові паливні баки, щоб підвищити дальність польоту. Завдяки двигунам «Мотор Січ» досягнута 20-відсоткова економія палива. Двигуни при наборі висоти і підйомі температури зберігають свою потужність, а не втрачають її, як в інших вертольотів.
Підвісні системи озброєння на вертольоті не встановлені, але є можливість швидко адаптувати його до виконання спеціальних завдань, інформує прес-служба ДК «Укроборонпром».
У межах модернізації передбачається, що льотний ресурс вертольота продовжується на 2 тис. льотних годин, або 8 років, із можливістю подальшого продовження ресурсу до 16 років.
 
 SUPER HIND MK5 — АФРИКАНСЬКИЙ «КРОКОДИЛ»
Українська компанія «Мотор Січ» і південноафриканська компанія Paramount Group спільно модернізовуватимуть бойові вертольоти Мі-24 Super Hind Mk5. Як повідомив глава Paramount Group Івор Ичикович, компанії будуть обмінюватися технологіями: Україна поставлятиме двигуни, а ПАР — композитні лопаті несучого гвинта.
На цю гвинтокрилу машину встановлять нові засоби зв’язку (стандарту НАТО), навігаційну апаратуру (GPS, радіонавігаційні засоби тощо).
Система управління зброєю оновленого Мі-24 отримує багатоканальний прицільний комплекс FLIR з вбудованим лазерним далекоміром і автоматом супроводу цілі. Також в екіпажі вертольота буде нашоломна прицільна система HSS і нашоломна система прицілювання, повідомляє прес-служба ДК «Укроборонпром».
Мі-24 Super Hind Mk5 зможе використовувати керовані протитанкові ракети INGWE і МОКОРО, розроблені в ПАР. Нові боєприпаси мають максимальну дальність стрільби 5000 і 10000 м відповідно.
У носовій частині вертольота південноафриканські інженери розмістили установку з 20-мм автоматичною гарматою з великими швидкостями і кутами наведення по горизонталі та вертикалі.
Нове обладнання вертольота оптимізоване для застосування окулярів нічного бачення. У кабіні екіпажу встановлені два багатофункціональні кольорові дисплеї, на яких відображається карта місцевості і польотна інформація.
Радіус дії модернізованого вертольота становить близько 230 км, а максимальна швидкість перевищує 300 км/год.
 
ЕКОНОМНИЙ АН-26 МСБ

Компанія «Мотор Січ» підготувала варіант модернізації військово-транспортного літака Ан-26 до версії Ан-26МСБ. Зараз даний літак становить основу парку військово-транспортної авіації України, В’єтнаму і низки країн, що входили до Радянського Союзу.
Програма модернізації літаків полягає в заміні двигунів — Аі-24, які не відповідають європейським вимогам. Для ремоторизації літаків Ан-26 пропонується ТВ3–117ВМА-СБМ1, який встановлений на Ан-140. Він на 30% економічніше за Аі-24, і щодо шумів, до того ж сертифікований за міжнародними стандартами.
За оцінкою експертів, проект цілком реальний, адже і теоретично, і практично потужності українського підприємства дозволяють почати модернізацію літаків. І головне — потенційні замовники в Ан-26МСБ вже є, повідомляє прес-служба «Мотор Січ».
За інформацією представників підприємства, встановлення на Ан-26 модернізованого двигуна ТВ3–117ВМА-СБМ1 дозволить використовувати його в умовах високогір’я. У новій модифікації літака буде такий же двигун, як і в модернізованому Мі-8Т з певними доопрацюваннями.
Підготував Ігор ПАРУБСЬКИЙ,
«Народна армія»
 
< Попередня   Наступна >

 

 
 
© 2005-2018, Українська Спілка ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів)
www.usva.org.ua
pressusva@ukr.net
При любом использовании материалов сайта гиперссылка на usva.org.ua обязательна.
Редакция usva.org.ua может не разделять точку зрения авторов статей
и ответственности за содержание републицируемых материалов не несет.