Головна
Новини
Про організацію
Голова УСВА
Публікації
Електронні книги УСВА
Акції
Документи
Нормативні документи
Ветеранські закони
Фотогалерея
Зв`язок
Музей
Реабілітація
Питайте-відповідаємо
Локальні війни
Анонси
Книга вдячності
Організації УСВА
Сайти ветеранів
 


Погода
Погода!


17222734 Відвідувачів
Укрінформ
Боевое Братство
Міністерство оборони
Орденские планки – ветеранам
Президент України Офіційне інтернет-представництво
Урядовий портал
Інформація - зброя: кому належать українські ЗМІ Надрукувати Надіслати електронною поштою
Здебільшого засоби масової інформації не гребують "джинсою" – матеріалами замовного політичного або економічного характеру, на яких немає позначок, які б вказували на фінансову мотивацію в їх виході.
Це не означає, що українські мас-медіа – гарантоване зло. Виданням не вистачає ресурсів для виробництва якісного контенту, а український споживач не готовий за нього платити. Доводиться виживати за рахунок інших джерел.
В багатьох випадках саме від власника ЗМІ, а не від журналіста, залежить спрямованість контенту. Тому українському глядачу, читачу або слухачу вкрай важливо знати, кому належить те чи інше медіа.
 
Сергій Курченко
UMH Group
UMH – один з найбільших медіа-холдингів, який володіє та управляє низкою інтернет-видань, радіо, видає газети та журнали.

До UMH входять сайти та журнали: Forbes, Кореспондент, портали: bigmir.net, i.ua, tochka.net та football.ua. Холдинг видає газети "Комсомольська правда в Україні", "Аргументи і Факти", "Теленеделя" та журнал "Футбол".

UMH управляє п'ятьма мережевими радіостанціями: "Авторадіо", "Наше радіо", Europa Plus, "Ретро FM" та "Радіо п'ятниця". Холдинг також керує трьома локальними радіостанціями: Lounge FM, "Голос Столиці" та "Джем FM".

Сергій Курченко став власником UMH Group в 2013 році, придбавши його у Бориса Ложкіна, який сьогодні обіймає посаду голови Адміністрації президента Петра Порошенка. До слова, Ложкін та Порошенко були партнерами по журналу "Кореспондент".

Фінансувалася угода з придбання UMH кредитними коштами, які серед інших, видав державний "Укрексмібанк". Як стало відомо в 2015 році, держбанк видав кредит на придбання медіа-холдингу в розмірі $160 млн.

В 2015 році американський видавничий дім Forbes заборонив UMH використовувати бренд "Forbes" в Україні. Після цього сайт журналу перевели на новий домен Forbes.net.ua. Сам журнал продовжує виходити.

Права на другий міжнародний бренд – жіночий журнал Vogue перейшли від UMH до "Медіа Група Україна" Ріната Ахметова.
 
Рінат ахметов
Медіа група Україна

Холдинг "Медіа група Україна" мільярдера Ріната Ахметова об'єднує телеканали, сайти та друковані ЗМІ.

Його особливістю є акцент на регіональні ЗМІ, які транслюються або виходять в індустріальних містах України, де розташовані підприємства СКМ Ахметова.

Зокрема, в "Медіа групу Україна" входить загальнонаціональний телеканал "Україна", кабельні телеканали "НЛО ТВ" та "Індіго", спортивні телеканали "Футбол 1" та "Футбол 2". Окрім них до групи входить підрозділ регіональних телеканалів: "Телеканал 34" (Дніпропетровськ), "Донбас" (Донецьк), та "Сігма" (Маріуполь).

Група друкованих ЗМІ Ахметова називається "Сегодня Мультимедиа". Флагманом групи є щоденна газета "Сегодня" та однойменний сайт. Інші ЗМІ групи: журнал та сайт Vogue, регіональні видання - телегід "РИО", суспільно-політичний тижневик "Донецкие новости", політична газета "Приазовский рабочий" та "Дом Советов".

В сегменті інтернет-ЗМІ Ахметову належать сайти: "Сегодня" (segodnya.ua), "Вечерний Донецк" (vecherka.donetsk.ua), Gorod (gorod.dp.ua), "Приазовский рабочий" (pr.ua) та "Донецкие Новости" (dnews.donetsk.ua).

До холдингу Ахметова також входить онлайн-сервіс OLL.tv – показ фільмів, програм та серіалів за підпискою.
 
Дмитро фірташ_Сергій льовочкін
Inter Media Group

Головним активом в холдингу Дмитра Фірташа та Сергія Льовочкіна є загальноукраїнський телеканал "Інтер". Крім нього, в групу входить низка нішевих телеканалів: НТН, "Мега", К1, К2, "Ентер Фільм" та дитячий телеканал "Піксель".

Льовочкін - колишній голова Адміністрації президента Віктора Януковича, зараз він є народним депутатом від "Опозиційного блоку". Фірташ знаходиться у Відні, де був затриманий в 2014 році. МВС України заявило, що на батьківщині його чекає арешт.

"Інтеру" належить служба новин "Подробності", яка готує інформаційні випуски для телеканалу та розвиває власний сайт - podrobnosti.ua.

З інтернет-ЗМІ Фірташу та Льовочкіну належить інформаційне агентство "Українські новини" (un.ua). До нього входить новинний портал Ukranews.com та фотопортал ukrafoto.com.
 
Віктор Пінчук
StarLight Media

Зятю другого президента України Леоніда Кучми належить шість телеканалів, які об'єднанні в холдинг StarLightMedia. Особливістю медіа-імперії Пінчука є акцент на розважальний контент.

До його холдингу входять телеканали: СТБ, ICTV, "Новий канал", музикальні канали М1 та М2, а також телеканал QTV, що транслює мультфільми.

Холдинг володіє продакшином, який виробляє програми для телеканалів групи та сейлз-хаузом, що реалізує рекламу на телеканалах Пінчука.
 
Ігор Коломойський
1+1 Media

До медіа-холдингу групи "Приват" олігархів Ігоря Коломойського та Геннадія Боголюбова входить вісім телеканалів.

Найціннішим в групі є загальноукраїнський канал "1+1". Крім того, в "1+1 Media" входять телеканали: 2+2, ТЕТ, "ПлюсПлюс", 1+1 International, жіночий телеканал Bigudi, телеканал інформаційного агентства УНІАН та Ukraine Today - телеканал, який здійснює трансляцію на інші країни.

З інтернет-ЗМІ Коломойському належить інформаційне агентство УНІАН, сайти ТСН.ua та Главред.info.

Преса та онлайн-видання

Українська правда
Власник: Олена Притула

Проект об'єднує в собі декілька різнотематичних сайтів: економіку, історію, євроінтеграцію, життя, лайфстайл та таблоід. Олена Притула – співзасновниця та багаторічний головний редактор УП. "Я розділяю їх моральні цінності і завжди готовий їм допомогти. Але не грошима", - сказав в інтерв'ю журналу "Новое время" російський олігарх Костянтин Григоришин про "Українську правду". Редакція орендує офіс в приміщенні Григоришина.

Громадське телебачення
Власники: колектив журналістів

Видання працює як інтернет-телебачення і сайт новин. Воно було створено групою журналістів в 2013 році напередодні Євромайдану. Проект існує на грантові кошти. Засновниками ГО "Громадське телебачення" є Сергій Андрушко, Юлія Банкова, Андрій Баштовий, Роман Вінтонів, Дмитро Гнап, Мустафа Найем, Роман Скрипін, Данило Яневський. Редакція орендує офіс у російського олігарха Костянтина Григоришина.

Forbes.net.ua
Власник: Сергій Курченко

Сайт раніше працював на домені Forbes.ua. Однак власник франшизи – американський Forbes - відібрав її в холдингу UMH, якому і належить українське видання. Холдинг UMH був проданий Борисом Ложкіним в 2013 році колишньому олігарху Сергію Курченку.

Обозреватель
Власники: Юрій і Ростислав Бродські

Портал "Обозреватель" записаний на синів бізнесмена Михайла Бродського. Йому належить виробник матраців "Венето". Бродський є одним із соратників Ігоря Коломойського.
ЛігаБізнесІнформ
Власники: Сергій, Марина і Дмитро Бондаренки. Володимир Єгіпко

"ЛігаБізнесІнформ" входить в групу компаній "Ліга", яка надає юридичні та інформаційні послуги в законодавчій та бухгалтерській сферах. Зокрема, групі належить система "Ліга Закон" – база данних законодавства України.
Радіо Свобода
Власник: Radio Free Europe/Radio Liberty

"Радіо Свобода Україна" – відділення міжнародної медіа-організації. Проект фінансує Конгрес США. На сайті української редакції публікуються новини, репортажі, аналітичні матеріали та розслідування. "Радіо Свобода" виробляє відео-контент, зокрема - проект розслідувань "Схеми".
УНІАН
Власник: Ігор Коломойський

УНІАН – найстаріша в Україні інформаційна агенція. Сьогодні на базі УНІАНу працює власне інформагентство, прес-центр, фотослужба та однойменне телебачення.
Кореспондент
Власник: Сергій Курченко

До продажу UMH Ложкіним, сайт та журнал "Кореспондент" були найпопулярнішими новинним агрегатором та тижневиком.
Дзеркало тижня
Власник: Юлія, Олексій та Володимир Мостові

"Дзеркало тижня" - одне з найстаріших аналітичних друкованих та інтернет ЗМІ України. Газета виходить у форматі тижневика. Її власником та головним редактором є Юлія Мостова – дружина політика та екс-міністра оборони Анатолія Гриценка.
Сегодня
Власник: Рінат Ахметов
Власники найбільших телеканалів, радіостанцій, газет, журналів та онлайн-видань
В Україні відсутній ринок засобів масової інформації. Переважна більшість медіа України – збиткові і спонсоруються фінансово-промисловими або політичними групами. Лише невеличка горстка ЗМІ намагається вижити за рахунок рекламних надходжень.
Цензор.net
Власник: Юрій Бутусов

Головним редактором сайту "Цензор" є Юрій Бутусов, журналіст, блогер та активіст. Виданням володіє ГО "Агентство вільної інформації". Її заснували Ілона Янко – помічник депутата від "Народного фронту" Руслана Лук'янчука та Олена Байда, що в 2014 році була уповноваженою особою від "Народного фронту" на позачергових виборах до парламенту.
Лівий берег
Власник: громадська організація "Інститут Горшеніна"

Головним редактором Lb.ua є журналістка Соня Кошкіна. Окрім управління сайтом, "Інститут Горшеніна" займається проведенням конференцій, круглих столів та надає послуги з консультування політикам.
"Інститут Горшеніна" заснували Вадим Омельченко, Ксенія Василенко (Соня Кошкіна), Олексій Лещенко та Віктор Соколов.
INSIDER
Власник: Олексій Тамразов
Сайт theinsider.ua було засновано журналістом Сергієм Щербиною в 2013 році. Юридична особа, що володіє INSIDER – ТОВ "Всеукраїнська медіа група". Інвестором видання є бізнесмен Олексій Тамразов, який в 2010-2014 роках був першим заступником голови держкомпанії "Укргазвидобування".
Фокус
Власник: Борис Кауфман

Щотижневий журнал та сайт "Фокус" одеський бізнесмен Борис Кауфман придбав в 2013 році у Бориса Ложкіна. Кауфман – засновник інвестиційної компанії Vertex United, яка керує готелями "Брістоль", "Лондонський" та "Президент-Готель". Медіа-активи Vertex - журнал "Фокус" та сайт focus.ua.
Коментарі
Власник: Sherell Limited

Видання "Коментарі" були продані бізнесменом Віталієм Гайдуком в 2013 році, в період, коли Сергій Курченко та інші представники сім'ї Януковича активно поглинали ЗМІ. Сьогодні кінцевий власник "Коментрів" невідомий.
Газета.юа
Власник: Роман Вавриш

Сайт Газета.юа та журнал "Країна" входять в ТОВ "Видавнича група "Нова інформація", яка належить Роману Вавришу – соратнику політика Ігоря Васюника.

Журнал "Країна"
Власник: Роман Вавриш

Сайт Газета.юа та журнал "Країна" входять в ТОВ "Видавнича група "Нова інформація", яка належить Роману Вавришу – соратнику політика Ігоря Васюника.

Новое время
Власник: Томаш Фіала

Видання "Новое время" було створено після продажу Ложкіним UMH, куди входить журнал Кореспондент. Цей журнал очолював Віталій Сич, який звільнився після продажу холдингу. Разом з частиною редакції він створив "Новое время". Інвестором проекту стала інвестиційна компанія Dragon Capital, яка належить Томашу Фіалі.
Главком
Власник: Юлія Лимар, Віктор Шлінчак

Перед тим, як свторили "Главком" Віктор Шлінчак та Юлія Лимар працювали на керівних посадах в холдингу "Главред-медіа", який фінансувався Ігорем Коломойським. Джерела фінансування "Главкому" невідомі.

Комсомольская правда
Власник: Сергій Курченко

"Комсомольская правда" входить в медіа-холдинг UMH, який Сергій Курченко придбав в 2013 році у нинішнього голови Адміністрації президента Бориса Ложкіна.
Депо
Власник: ПАТ "Картель"

Свого часу ПАТ "Картель" об'єднував видання "Власть денег", "Деловая столица" та власне портал ДЕПО. Власниками "Картеля" були Вагіф Алєкперов та Леонід Федун – співвласники російського "Лукойла". В 2014 році холдинг було продано Вадиму Денисенку – депутату від БПП. Видання HUBS писало, що інвестором "Картеля" може бути аграрний магнат Олег Бахматюк.

Захід.нет
Власник: Катерина Кіт-Садова

Популярне на Західній Україні видання належить дружині мера Львова Катерині Кіт-Садовій. Захід.нет входить в медіа-холдинг Садових - "Радіокомпанія Люкс". Туди ж входять: "Телеканал "24", радіо Lux FM, "Радіо 24", сайт Football24.ua та рекламне агентство "Люкс".

ІА "Інтерфакс-Україна" Власник: Олександр Мартиненко, Тевана Глобал Лімітед (БВО)
ІА "Інтерфакс-Україна" - одне із трьох класичних інформаційних агенцій в Україні, які частково продають свій контент по підписці. Директором та співвласником ІА є Олександр Мартиненко. Ще одним акціонером видання є британська офшорна компанія "Тевана Глобал Лімітед". Кінцеві власники невідомі.

Укрінформ
Власник: Міністерство інформаційної політики

"Укрінформ" – державне інформаційне агентство. Сьогодні на його базі створено мультимедійну платформу іномовлення України. Міністром інформ політики є Юрій Стець – кум президента України Петра Порошенка.
Українські новини
Власник: Дмитро Фірташ

"Українські новини" входять в медіа-холдинг Inter Media Group Дмитра Фірташа та Сергія Льовочкіна. В ІА входить портал Ukranews, фотобанк Ukrafoto та інформагентство "Українські новини".
УНН
Власник: Уляна Лозан

Раніше портал новин УНН пов'язували з соратницею Януковича Ганною Герман. Сьогодні він через ТОВ "УНН" офіційно належить головреду Уляні Лозан. Вона на пару з Анастасією Мацало володіє також ТОВ "Інформаційне агентство українські незалежні новини". Джерела фінансування УНН невідомі.
Дело
Власник: Сергій Рубіс

Інтернет-видання "Дело" належить ТОВ "Комунікаційний Хаб "Економіка", засновник якого - Сергій Рубіс. Власником видання ще рік тому був олігарх Віктор Пінчук. В 2014 році він заявив про продаж видавництва "Економіка". В Ekonomika Communication Hub входять сайти "Дело", сайт для маркетинг-директорів ММР, журнал "ТОП – 100" та сайт Womo.
Апостроф
Власник: Міжнародний центр перспективних досліджень

Сайт "Апостроф" з'явився в Україні відносно недавно. Запускала його команда журналістів з колишньої щоденної газети "КоммерсантЪ-Украина". Після запуску більшість з них звільнилися. Сайт належить ГО "МЦПД", яку заснували Віра Нанівська, Дана Овчаренко та Сергій Сегеда.
Тиждень
Власник: Альфред Вільгельм Малльманн, Юрій Макаров

Журналом та сайтом "Тижня" володіє ТОВ "Український тиждень". Власниками компанії є журналіст Юрій Макаров та австрієць Альфред Вільгельм Малльманн.
УкрНЕТ
Власники: Борис та Михайло Комісаруки та Ольга Грач

УкрНЕТ – найбільший новинний агрегатор України. Окрім реклами заробляє на продажу трафіку українським ЗМІ. Портал належить Борису та Михайлу Комісарукам та Ользі Грач. Їм також належить банк "Фамільний".
РБК-Україна
Власник: Йосип Пінтус

Раніше РБК-Україна працювало по ліцензії російського РБК. Сьогодні видання належить компанії "РБК Медіа". Керівником РБК є Йосип Пінтус. Саме він володіє виданням.
Вести
Власник: Олександр Клименко

До холдингу "Вести" входить щоденна газета, радіо "Вести" та журнал "Репортер", який в 2015 році зупинив вихід друкованої версії. Кінцевим власником холдингу через ТОВ "Мультімедіа інвест груп" є Ілля Гаєвой – співзасновник ГО "Відновлення Донбасу". На сайті екс-міністра доходів та зборів Олександра Клименка вказано, що саме він є засновником ГО "Відновлення Донбасу".
Експрес
Власники: Микола Коман, Ігор Починок

Львівська газета "Експрес" - одне з найстаріших видань України. Видається з 1992 року. Місце локації – Львів. Газета, серед іншого, відома своїми розслідуваннями про спонсора "Свободи" Ігоря Кривецького та його зв'язки з кримінальним світом.
ZIK
Власник: Петро Демінський

Інформаційне агентство ZIK.ua створено в 2003 році. За даними "Наших грошей", в 2008 році ZIK потрапив під контроль почесного президента ФК "Карпати" Петра Димінського. Окрім сайту ZIK.ua до холдингу входить телеканал ZIK.

Наші гроші
Власники: Юрій Ніколов, Олексій та Ольга Шалайські

Видання "Наші Гроші" спеціалізується на антикорупційних розслідуваннях у сфері державних закупівель. Фінансується за рахунок грантів міжнародних організацій.

РИА Новости Украина
Власник: "РИА Новости", Росія

Представництво російського державного агентства "РИА Новости" в Україні. В реєстрі юридичних осіб власником "РИА Новости" є ТОВ "Інтерселект", яку заснував Кирило Вишинський - керівник представництва "РИА Новости".

Kyiv Post
Власник: Мохаммад Захур

Kyiv Post – єдина в Україні англомовна газета. Власником видання є бізнесмен пакистанського походження Мохаммад Захур, чоловік співачки Камалії. Його бізнес-група ISTIL інвестує в ЗМІ, нерухомість, енергетику та готельний бізнес.

Газета 2000
Власник: Сергій Кичигін

Раніше фінансовим спонсором Газети 2000 називали Віктора Медведчука – кума президента РФ Володимира Путіна. Газета записана на ПП "Газетний комплекс "Інтернет-Медіа", яке належить мешканцю Ванкувера (Канада) Сергію Кичигіну – головному редактору "Газети 2000".

Факти і Коментарі
Власник: "Міндорі Ентерпайзез ЛТД", "Пантохо ЛТД" (Кіпр)

Щоденна газета та сайт. Фінансування "Фактів" приписують бізнесмену Віктору Пінчуку.

Газета "Бізнес"
Власник: Наталя Мельничук

Щотижневе друковане видання про бізнес. Редакція видання також розвиває свій сайт. "Бізнес" належить ТОВ "Бліц-Інформ".

Gordonua.com
Власник: Дмитро Гордон

Дмитро Гордон – журналіст, власник однойменного інтернет-видання "Гордон", газети "Бульвар-Гордона" та агентства нерухомості "Бульвар Гордона". Є депутатом Київради від БПП. Минулого року в Київраду пройшов як самовисуванець.

Газета "День"
Власник: Віталій Гайдук

Віталій Гайдук – колишній акціонер металургійного холдингу ІСД, був соратником Юлії Тимошенко. Фінасував видання "Коментарі", яке продав в 2013 році.

BBC Україна
Власник: ВВС (Британська телерадіомовна корпорація)

BBC Україна – веб-сайт Української служби Британської телерадіомовної корпорації.
Німецька хвиля (DW)
Власник: Deutsche Welle

Deutsche Welle - німецька державна радіостанція та телеканал, які здійснюють мовлення на інші країни. DW має українську версію сайту та редакцію в Бонні, де працюють українські журналісти.


Телеканали

1+1
Власник: Ігор Коломойський

"Плюси" – флагманський актив медіа-холдингу олігарха Ігоря Коломойського. Крім того, в "1+1 Media" входять телеканали: 2+2, ТЕТ, "ПлюсПлюс", 1+1 International, жіночий телеканал Bigudi, телеканал інформаційного агентства УНІАН та Ukraine Today - телеканал, який здійснює трансляцію на інші країни.
5 Канал
Власник: Петро Порошенко

Президент Петро Порошенко відразу після інавгурації в 2014 році заявив, що продавати "5 Канал" не збирається.
ЗМІ позиціонує себе як канал новин.
Інтер
Власники: Дмитро Фірташ та Сергій Льовочкін

Телеканал "Інтер" входить в холдинг Фірташа-Льовочкіна і є його базовим активом. Крім нього, в групу входить низка інших телеканалів: НТН, "Мега", К1, К2, "Ентер Фільм" та "Піксель".
Україна
Власник: Рінат Ахметов

Телеканал "Україна" входить в холдинг Ріната Ахметова. Крім нього, Ахметову належать: "НЛО ТВ", "Індіго", "Ескулап ТВ" та спортивні телеканали "Футбол 1" та "Футбол 2".

Новий канал
Власник: Віктор Пінчук

Новий канал" входить до холдингу StarLightMedia Віктора Пінчука. До холдингу олігарха також входять телеканали: СТБ, ICTV, музикальні канали М1 та М2, а також QTV.

Перший
Власник: держава

" Сьогодні на базі "Першого національного" створено Суспільне мовлення. Передбачається, що політики не будуть втручатися в роботу телекомпанії.

Телеканал 24
Власник: родина мера Львова Андрія Садового

24-й телеканал входить до холдингу "Радіокомпанія Люкс" дружини мера Львова Катерини Кіт-Садової.

112 Україна
Власник: Андрій Подщипков

"112 канал" запустився в Україні напередодні революції Гідності. Тоді його інвестором називали Віталія Захарченка – міністра внутрішніх справ часів Януковича. Зараз офіційним власником каналу є Андрій Подщипков - соратник народного депутата Сергія Капліна, який веде програму на 112-му.

Еспресо TV
Власники: Лариса Княжицька, Вадим Денисенко

Телеканал контролюють народні депутати Вадим Денисенко (БПП) та Микола Княжицький (Народний Фронт).

Тоніс
Власник: Петр Зіка (Кіпр)

Бенефіціаром телеканалу записаний чех Петр Зіка, який зареєстрований на Кіпрі. Джерела фінансування медіа невідомі. Раніше телеканал належав Володимиру Костеріну, який в 2014 році заявив виданню HUBS, що телеканал у нього відібрала "Сім'я" Януковича.

Телеканал Business
Власник: Еспарон Сандра Джіна (Сейшели)

Телеканал Business належав бізнесмену Руслану Демчаку. В 2013 році стало відомо про продаж ним телеканалу та інших медіа-активів структурам "Сім'ї" Януковича. До цього Демчак перебував у СІЗО за підозрою у легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом. Вийшов на свободу в лютому 2013 року.

Newsone
Власник: Євген Мураєв

Телеканал Newsone раніше належав Вадиму Рабіновичу, який сьогодні є депутатом "Опозиційного блоку". В 2014 році стало відомо, що він продав телеканал "регіоналу" Євгену Мураєву, який також входить в "Опозиційний блок".

Радіостанції

Бізнес радіо груп
Власники: Анатолій та Євген Євтухови

До "Бізнес радіо груп" входить "Улюблене радіо", радіо "Шансон", DJFM та Бізнес FM. Свою частку на ринку "Бізнес радіо груп" оцінює в 15%.

Радіо група "Тавр Медіа"
Власник: Микола Баграєв

До цієї групи належить шість великих загальнонаціональних радіостанцій. Зокрема: Kiss FM, "Русское радио", Хіт FM, "Радіо мелодія", Radio Roks та Radio Relax. "Тавр Медіа" займає майже 30% радіоринку України. Власник "Тавр Медіа" Микола Баграєв – народний депутат IV-VII скликань. Спочатку був депутатом від БЮТ, а з 2011 року увійшов до Партії регіонів. З лютого по листопад 2014 був позафракційним депутатом, членом групи "Суверенна європейська Україна". Засновник "Таврійських ігор".

Радіо група UMH
Власник: Сергій Курченко

В медіа холдинг Сергія Курченка входить вісім радіостанцій: "Ретро FM", Europa Plus, "Наше радіо", "Голос Столиці", "Джем FM", Lounge FM, "АвтоРадіо" та "Радио Пятница". Радіостанції опальному бізнесмену-втікачу дісталися разом з іншими активами UMH під час його продажу Ложкіним. Частка на ринку – майже 25%.

Європейська станція
Власник: RadioCorp Holding

Радіо "Європейська станція" – нова назва "Гала Радіо". Свій позивний радіостанція змінила на початку 2015 року. Разом із ним станція змінила і власників: новим інвестором стала RadioCorp Holding - компанія з Нідерландів, яка управляє низкою радіостанцій та медіа в Нідерландах, Австрії, Болгарії та інших країнах. Попереднім власником був американський бізнесмен Джозеф Лемір. Сьогодні радіо ЄС записане на ПрАТ "МіраКом Україна", яка належить нідерландській "Ед Венче Рейдіо Б.В.". Радіо ЄС транслюється в дев'ятьох містах України.

Люкс FM
Власник: родина мера Львова Садового

"Люкс FM" входить в однойменний медіа холдинг і належить Катерині Кіт-Садовій – дружині мера Львова Андрія Содового.

Перець FM
Власник: Андрій Карпій

Карпій – колишній партнер Андрія Садового по "Радіо Люкс". У 2014 році Карпій продав чотири радіокомпанії з мережею на 27 міст Ігорю Гужві, якому тоді належало Радіо "Вести".

Радіо "Вести"
Власник: Олександр Клименко

Радіо "Вести" входить в холдинг "Вести" Олександра Клименка, екс-міністра доходів та заборів в уряді часів Віктора Януковича.

Радіо Ера
Власник: Андрій Деркач

Власник "Радіо Ера" Андрій Деркач був депутатом від Партії регіонів. Розвал Партії регіонів не завадив Деркачу знову пройти в Раду. Він входить до депутатської групи "Воля народу", якою зараз керує Ярослав Москаленко.


Для підготовки матеріалу використовувались дані Національної ради з питань телебачення та радіомовлення, Реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та інших відкритих джерел інформації. Реальні власники-контролери видань, телеканалів та радіостанцій, в деяких випадках, відрізняються від тих, що прописані де-юре.

За цим посиланням можна переглянути pdf-файл з повним переліком ЗМІ, компаній, на які вони оформлені, та їх юридичними власниками.
 
< Попередня   Наступна >

 

 
 
© 2005-2017, Українська Спілка ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів)
www.usva.org.ua
pressusva@ukr.net
При любом использовании материалов сайта гиперссылка на usva.org.ua обязательна.
Редакция usva.org.ua может не разделять точку зрения авторов статей
и ответственности за содержание републицируемых материалов не несет.


Украинская Баннерная Сеть
Защитники родины - Сайт о русских солдатах. Rambler's Top100 Rambler's Top100 Сервис авто регистрации в
каталогах, статьи про раскрутку сайтов, web дизайн, flash,
photoshop, хостинг, рассылки; форум, баннерная сеть, каталог
сайтов, услуги продвижения и рекламы сайтов