Головна
Новини
Про організацію
Голова УСВА
Публікації
Електронні книги УСВА
Акції
Документи
Нормативні документи
Ветеранські закони
Фотогалерея
Зв`язок
Музей
Реабілітація
Питайте-відповідаємо
Локальні війни
Анонси
Книга вдячності
Організації УСВА
Сайти ветеранів
 


Погода
Погода!


19294913 Відвідувачів
Боевое Братство
Президент України Офіційне інтернет-представництво
Орденские планки – ветеранам
Міністерство оборони
Укрінформ
Урядовий портал
Розширений прес-реліз ветеранських організацій силових структур України щодо пенсійного забезпечення Надрукувати Надіслати електронною поштою
Шановні ветерани та працівники ЗМІ!

Запрошуємо Вас взяти участь у проведенні та висвітленні 7-го етапу в системі безстрокових публічних протестних мирних акцій ветеранів війни, бойових дій, антитерористичної операції, ветеранів військової служби та правоохоронних органів – захисників України та членів їх сімей із питань захисту прав та свобод ветеранів і в першу чергу щодо пенсійного забезпечення.  
Попередні мітинги відбулися: 1-й біля будівлі Уряду – 22.11.2017 р., 2-й біля Адміністрації Президента України – 05.12.2017 р., 3-й біля Верховної Ради України – 20.12.2017 р., 4-й біля будівлі Уряду -- 11.01.2018 р., 5-й біля ВРУ, в обласних центрах, окремих містах та районних центрах -- 17 січня 2018 року, 6-й біля КМУ – 31 січня 2018 р.  
Але не дивлячись на це Кабінет Міністрів України продовжує виконувати постанову № 1052 від 27.12.2017 р., якою відтерміновано виконання постанови КМУ № 704 від 30.08.2017 р. з 1-го січня 2018 року до 1-го січня 2019 р.  У цей же час Уряд організував та продовжує приховано від суспільства проведення інтенсивної роботи з підготовки проекту Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб звільнених з військової служби та деяких інших осіб», зміст якого порушує ст.ст. 1,3,8,21,22,24,58, п.6 ст. 92 та ст. 95 Конституції України, що, в свою чергу, призведе до втрати мотивації до військової служби і врешті-решт створить умови для виникнення загрози безпеці та обороні України. Крім того, владою організована та проводиться агітаційно-пропагандистська робота, метою якої є обман суспільства щодо суттєвого збільшення пенсій захисникам України, в той час коли урядом заплановане лише часткове покриття інфляції (на 77%), коли реально купівельна спроможність пенсійного забезпечення, внаслідок інфляції, зменшилася в 3-3,5 рази.

Пенсіонери силових структур України вимагають!
1.Невідкладно скасувати постанову КМУ № 1052 від 27.12.2017 р., здійснити перерахунок та виплату перерахованих пенсій військовим пенсіонерам та деяким іншим особам усіх відомств сектору безпеки та оборони України, відповідно до постанови КМУ від 30.08.2017 р. із 01.01.2018 р. та виплату перерахованих пенсій пенсіонерам органів внутрішніх справ відповідно до постанови КМУ від 11.11.2015 р. № 998 із 01.01.2016 р. згідно вимог чинного Закону України №2262 – XII та інших чинних нормативно-правових актів.  
2. Зобов’язати всіх керівників центральних органів виконавчої влади сектору безпеки і оборони невідкладно розробити та затвердити накази щодо порядку виплати грошового забезпечення військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу, визначення посадових окладів, окладів за військовим (спеціальним) званням, щомісячних (підвищення посадового окладу, надбавки, доплати, винагороди, які мають постійний характер, премії) та одноразових додаткових видів грошового забезпечення.
3. Зупинити прихований від ветеранської спільноти та всього суспільства процес підготовки проекту Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб».  
4. За несвоєчасне виконання приписів прикінцевих положень пункту 10 Закону України від 6 грудня 2016 року №1774 р. та підпункту 2) пункту 9 від 3 жовтня 2017 р.  №2148, що призвело до вкрай негативних суспільних наслідків, внести подання про звільнення Міністра соціальної політики України Реви А.О. із займаної посади.
5. Прискорити роботу щодо створення Міністерства України у справах ветеранів.  
_________________________________________________________________________________________
До уваги ЗМІ та військових пенсіонерів!

7-й мітинг ветеранів силових відомств відбудеться з 10:30 до 13:00 7-го лютого.  
Збір учасників мітингу з 10:00 до 10:20 біля пам’ятника генералу Ватутіну, в парку напроти Центрального будинку офіцерів. Переміщення до будівлі Верховної Ради України з 10:20 до 10:30.
Крім того, цього ж дня відбудуться масові публічні протестні мирні акції в обласних і районних центрах.  
Організаційний комітет заходу:
тел. (067) 509-37-81; (063) 314-19-08; (063) 572-70-74; (067) 793-48-19; (050) 312-82-86.
_________________________________________________________________________________________
Спеціальна заява Громадської ради при Міністерстві оборони України

м. Київ, тел. (098) 423-96-12,  Ця адреса електронної пошти приховується від різних спамерських пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати Ява-скрипт. , вих. № 23/08 від 02.02.2018 р.
Міністру оборони України генералу армії України Полтораку С.Т.


Шановний Степане Тимофійовичу!

Громадською радою при Міністерстві оборони України опрацьований проект Закону України “Про внесення змін до деяких законів України щодо перерахунку пенсій осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”, проаналізовані запропоновані зміни та вивчені можливі соціальні наслідки від їх запровадження. За результатами проведеної роботи повідомляємо наступне.
Громадська рада при МОУ вважає, що в основу зазначених реформаційних пропозицій покладені хибні висновки із загального стану пенсійного забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб, вони сформовані на підставі необ’єктивного та неповного аналізу правових, соціальних і фінансових проблем у цих сферах, хибних уявлень про шляхи їх розв’язання та без урахування можливих соціальних наслідків та наслідків для національної безпеки і оборони.
Законопроект містить низку норм, які руйнують конституційні принципи соціального захисту захисників Вітчизни, оскільки проектом передбачено перекласти відповідальність держави за один з видів соціального захисту військовослужбовців – пенсійне забезпечення -- на суспільство, Пенсійний фонд України: відповідно до ст. 17 Конституції України Держава забезпечує соціальний захист громадян України, які перебувають на службі у Збройних Силах України та в інших військових формуваннях, а також членів їхніх сімей. Запропоновані формульні обчислення пенсій звільненим з військової служби залежно від середніх розмірів заробітної плати по Україні суперечать ст. 22 Конституції України, оскільки за рівних умов, розмірів грошового забезпечення розміри пенсій будуть суттєво відрізнятися.
Востаннє раніше призначені пенсії перераховувались у 2008 р. у зв’язку з удосконаленням структури грошового забезпечення військовослужбовців на підставі постанови КМУ від 7 листопада 2007 р. №1294 в порядку, визначеному постановою КМУ від 13 лютого 2008 р. №45. У 2012-2013 роках здійснювалося підвищення розмірів пенсій на підставі окремого рішення Кабінету Міністрів України – постанови КМУ від 23 квітня 2012 р. №355, розміри якого становили в середньому 20 відсотків пенсії (а не 35, як це було проголошено). Відсутність перерахунку раніше призначених пенсій обумовлена не недосконалістю Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб” від 09 квітня 1992 р. № 2262-ХІІ, а саме рішеннями урядів попередніх складів, які передбачали ручне регулювання розмірів грошового забезпечення військовослужбовців і цілеспрямоване блокування перерахунку раніше призначених пенсій. Саме ця рукотворна проблема, створена попередніми складами КМУ шляхом запровадження різноманітних винагород, невиправдано великих премій, підвищень і надбавок, призвела до диспропорцій як у розмірах грошового забезпечення, так і до заморожування динаміки розмірів військових пенсій. Тому й розв’язання проблем щодо ліквідації диспропорцій у розмірах пенсій лежить у межах повноважень і відповідальності Уряду і не потребує додаткового законодавчого регулювання.
Не витримує критики і посилання на необхідність запровадження з 2020 р. проведення автоматичного щорічного перерахунку пенсій, оскільки за умови набрання чинності постановою КМУ від 30 серпня 2017 р. №704 передбачено щорічне збільшення грошового забезпечення військовослужбовців залежно від зростання прожиткового мінімуму для працездатних осіб, а відтак – і перерахунок раніше призначених пенсій відповідно до ст. 63 Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”.
Запропоноване фінансово-економічне обґрунтування в частині фінансування акта, зокрема, за рахунок власних надходжень бюджету Пенсійного фонду України у 2018 р., є порушенням фінансової дисципліни, оскільки ст. 8 Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб” є імперативною нормою, яка визначає: пенсійні виплати забезпечуються за рахунок коштів Державного бюджету України.
Законопроектом зберігаються наявні та формуються нові внутрішні протиріччя: Законом 2262 передбачено, що виплата пенсій забезпечується за рахунок коштів Держбюджету, а розраховується зі страхового стажу, розміри пенсії пропонується поставити в залежність від ЄСВ (який більшість військових пенсіонерів ніколи не сплачували) та середньої заробітної плати по країні, на розміри якої військовослужбовці не можуть впливати, оскільки отримують фіксоване грошове забезпечення, не усуваються, а поглиблюються протиріччя між 51 і 55 статтями щодо несвоєчасного перерахунку і виплати пенсій з вини ПФУ та/або уповноважених органів тощо. Крім того, законопроектом не передбачається внесення належних змін до Закону України “Про пенсійне забезпеченняˮ.
Варто зауважити: відповідно до пп 2 п. 9 Прикінцевих положень Закону України від 3 жовтня 2017 р. №2148-19 КМУ доручалося до 1 листопада 2017 р. підготувати та подати на розгляд Верховної Ради України законопроект про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо перерахунку пенсій військовослужбовців з урахуванням оновленого грошового забезпечення, а не вносити зміни в основи і принципи пенсійного забезпечення військовослужбовців.
Законопроект не враховує особливості, а умовах війни – винятковість військової служби, психічні і фізичні навантаження на військовослужбовців, ризики для життя, загальну тривалість службового часу, відсутність можливості мати легальні додаткові доходи та заробітки, які можуть вплинути на загальний розмір пенсії тощо. Запропоновані новели носять демотивуючий, деморалізуючий і дестабілізуючий характер, спонукають військовослужбовців та службовців інших структур сектору безпеки і оборони до ухиляння від виконання бойових завдань, дострокового розірвання контрактів, масового звільнення з військової служби. Такі дії спонукають військових пенсіонерів до системних акцій громадської непокори, спровокували масові звернення органів місцевого самоврядування, громадських організацій з вимогами не допустити вкрай негативного впливу на стан національної безпеки і оборони, звуження прав військових пенсіонерів на належні розміри пенсій.  Крім того, соціально-економічне питання, яке має досить прості варіанти рішення, переростає у політичну проблему з суттєвими політичними та іміджевими втратами для влади.
Висновки
1. Ретельний аналіз чинного законодавства свідчить, що створена і роками усталена система призначення, обчислення, виплати та перерахування раніше призначених пенсій залежно від зміни розмірів грошового забезпечення, приведення їх у відповідність розмірам прожиткового мінімуму і ціновій політиці держави не потребує кардинальних змін.
2. Громадська рада при Міністерстві оборони України вважає, що через наявність у проекті Закону України „Про внесення змін до деяких законів України щодо перерахунку пенсій осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб” антиконституційних пропозицій, перерахованих протиріч і недоречностей (починаючи з назви), відсутність антидискримінаційної та антикорупційної експертизи, зважаючи на вкрай негативні соціальні наслідки навіть на етапі його розробки, законопроект не може бути погодженим.
Пропозиції
1. За результатами узагальнення пропозицій щодо можливості погодження законопроекту внести пропозиції про розробку і подання д Верховної Ради України проекту Закону України про скасування пп 2 п. 9 Прикінцевих положень Закону України від 3 жовтня 2017 р. №2148-19.
2. Перерахунок раніше призначених пенсій з урахуванням оновленого грошового забезпечення врегулювати відповідним актом Кабінету Міністрів України.
3. Ініціювати скасування постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 р. №1052 та із 1 січня 2018 року приступити до нарахування і виплати грошового забезпечення військовослужбовцям на підставі вимог постанови від 30 серпня 2017 року №704 “Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб”.

З повагою,
голова Громадської ради при Міністерстві оборони України П. Гаращук.

Контактна особа для ЗМІ від ОВРУ – Кроль Ігор, тел. (067) 506-07-31, Ця адреса електронної пошти приховується від різних спамерських пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати Ява-скрипт.

 
< Попередня   Наступна >

 

 
 
© 2005-2018, Українська Спілка ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів)
www.usva.org.ua
pressusva@ukr.net
При любом использовании материалов сайта гиперссылка на usva.org.ua обязательна.
Редакция usva.org.ua может не разделять точку зрения авторов статей
и ответственности за содержание републицируемых материалов не несет.


Украинская Баннерная Сеть
Защитники родины - Сайт о русских солдатах. Rambler's Top100 Rambler's Top100 Сервис авто регистрации в
каталогах, статьи про раскрутку сайтов, web дизайн, flash,
photoshop, хостинг, рассылки; форум, баннерная сеть, каталог
сайтов, услуги продвижения и рекламы сайтов