" /> Українська Спілка ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів) - 15-45-9 Українська Спілка ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів)
 
 
 
    
 
Головна
Новини
Про організацію
Голова УСВА
Публікації
Електронні книги УСВА
Акції
Документи
Нормативні документи
Ветеранські закони
Фотогалерея
Зв`язок
Музей
Реабілітація
Питайте-відповідаємо
Локальні війни
Анонси
Книга вдячності
Організації УСВА
Сайти ветеранів
Фестивалі
Майбутнє України
 


Погода
Погода!
fest-logo.jpg


41195008 Відвідувачів
Орденские планки – ветеранам
Урядовий портал
Укрінформ
Міністерство оборони
Президент України Офіційне інтернет-представництво
Боевое Братство
Надрукувати Надіслати електронною поштою

На базі Урядового контактного центру запрацює «ветеранська» телефонна лінія

На платформі Урядового контактного центру запрацює новостворена "ветеранська" телефонна лінія, оператори якої надаватимуть оперативні та фахові консультації ветеранам АТО/ООС та членам їх сімей.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє пресслужба Мінветеранів.

«Організація нового сервісу сприятиме більш ефективному формуванню і реалізації державної підтримки захисників і захисниць України, допоможе їм реалізувати свій потенціал у мирному житті. Розширення каналів комунікації держави та ветеранів з використанням сучасних сервісів - додаткова можливість для захисників з різних куточків України пришвидшити вирішення проблемних питань та отримати відповідну допомогу», - сказала міністр у справах ветеранів Юлія Лапутіна.

Зазначається, що "ветеранська" лінія запрацює з 13:30 22 квітня 2021 року.

Відтепер, зателефонувавши за номером 15-45-9, ветерани матимуть змогу оперативно отримати відповідь на питання щодо соціального захисту, працевлаштування, медичної, санаторно-курортної реабілітації, психологічної, правової підтримки.

"Ветеранська" телефонна лінія працюватиме цілодобово у режимі чат-боту та безпосереднього спілкування з оператором-консультантом. Планується, що у перспективі на лінії чергуватимуть психолог і юрист. У разі, коли заявник звертатиметься зі складною проблемою, його дзвінок зможуть зареєструвати як звернення громадян, що дозволить опрацювати його у встановленому законом порядку.

Як повідомлялося, Міністерство у справах ветеранів працює над створенням електронного кабінету ветеранів, де буде розміщена інформація стосовно пільг та наявних програм, які вони отримують або можуть отримати відповідно до своєї пільгової категорії.

22-03-00.jpg

 
< Попередня   Наступна >

 

 
 
© 2005-2018, Українська Спілка ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів)
www.usva.org.ua
pressusva@ukr.net
При любом использовании материалов сайта гиперссылка на usva.org.ua обязательна.
Редакция usva.org.ua может не разделять точку зрения авторов статей
и ответственности за содержание републицируемых материалов не несет.