" /> Українська Спілка ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів) - СТАТУТ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ «БЛАГОДІЙНИЙ МІЖНАРОДНИЙ ФОНД РЕАБІЛІТАЦІЇ Українська Спілка ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів)
 
 
 
    
 
Головна
Новини
Про організацію
Голова УСВА
Публікації
Електронні книги УСВА
Акції
Документи
Нормативні документи
Ветеранські закони
Фотогалерея
Зв`язок
Музей
Реабілітація
Питайте-відповідаємо
Локальні війни
Анонси
Книга вдячності
Організації УСВА
Сайти ветеранів
Фестивалі
Майбутнє України
ГО "БМФ Реабілітації
Статут ГО "БМФ Реаб
 


Погода
Погода!


44931496 Відвідувачів
Урядовий портал
Орденские планки – ветеранам
Міністерство оборони
Укрінформ
Президент України Офіційне інтернет-представництво
Боевое Братство
Надрукувати Надіслати електронною поштою

СТАТУТ

ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
«БЛАГОДІЙНИЙ МІЖНАРОДНИЙ ФОНД РЕАБІЛІТАЦІІ,
ПРОТЕЗУВАННЯ ТА ВІДНОВЛЕННЯ»

м. Київ - 2024

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Громадська організація «БЛАГОДІЙНИЙ МІЖНАРОДНИЙ ФОНД РЕАБІЛІТАЦІЇ, ПРОТЕЗУВАННЯ ТА ВІДНОВЛЕННЯ» (далі - Організація) є добровільним об'єднанням ветеранів та осіб з інвалідністю в наслідок війни, створеним для здійснення та захисту прав і свобод людини та громадянина, задоволення суспільних, зокрема, економічних, соціальних, медичних, культурних, освітніх та інших інтересів осіб з інвалідністю і ветеранів війни (учасників бойових дій та осіб, які прирівняні до них), членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, внутрішньо переміщених осіб (ВПО) та/або інших осіб, які підтримують діяльність організації, визнають Статут, поділяють цінності Організації та активно сприяють реалізації її завдань.

1.2. Найменування Організації:

повне – Громадська організація «БЛАГОДІЙНИЙ МІЖНАРОДНИЙ ФОНД РЕАБІЛІТАЦІЇ, ПРОТЕЗУВАННЯ ТА ВІДНОВЛЕННЯ»

скорочене – ГО «БМФ РЕАБІЛІТАЦІЇ, ПРОТЕЗУВАННЯ ТА ВІДНОВЛЕННЯ»

1.3. Назва Організації іноземною мовою:

повна – «CHARITABLE INTERNATIONAL FUND FOR REHABILITATION, PROSTHETICS AND INVENTION»

скорочена – «СІF FOR REHABILITATION, PROSTHETICS AND RECOVERY»

1.4. Організація у своїй діяльності керується Конституцією України, Цивільним кодексом України, Податковим кодексом України, Законом України «Про громадські об'єднання», Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», іншим чинним законодавством України та цим Статутом. Правовою основою діяльності Організації є також регламентні документи та рішення загального характеру, що приймаються Організацією у межах їх статутних повноважень і є обов’язковими для всіх членів.

1.5. Організація є непідприємницьким товариством, основною метою якого не є одержання прибутку. Організація вільна у виборі напрямків своєї діяльності та діє на засадах добровільності, самоврядності, вільного вибору території діяльності, рівності перед законом, відсутності майнового інтересу її членів (учасників), прозорості, відкритості та публічності.

2. ЮРИДИЧНИЙ СТАТУС ОРГАНІЗАЦІЇ

2.1. Діяльність Організації має суспільний характер, що проявляється у її взаємодії з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями різних форм власності, встановленні партнерських відносин з іншими громадськими організаціями, рухами, фондами, зареєстрованими в Україні чи за її межами, громадянами України, іноземцями та/або особами без громадянства.

2.2. Організація набуває статусу юридичної особи з моменту її державної реєстрації згідно з чинним законодавством, має свою печатку, штампи і бланки зі своїм найменуванням та рахунки у банківських установах. Організація може мати власну символіку (емблему, прапор), яка підлягає реєстрації у встановленому законодавством порядку.

2.3. З моменту державної реєстрації Організація має виключне право на використання свого найменування, в тому числі назви, викладеної іноземною мовою чи мовою національної меншини.

2.4. Для досягнення своєї мети та виконання статутних завдань Організація у встановленому чинним законодавством порядку має право:

2.4.1. Бути учасником цивільно-правових відносин, набувати майнові і немайнові права відповідно до законодавства.

2.4.2. Представляти і захищати свої законні інтереси та законні інтереси своїх членів чи інших осіб у будь-яких органах державної влади, в тому числі судах, правоохоронних органах, у органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності та підпорядкування.

2.4.3. Вільно поширювати інформацію про свою діяльність, пропагувати свою мету (цілі).

2.4.4. Ідейно та організаційно підтримувати інші об'єднання громадян, надавати допомогу в їх створенні та веденні їх діяльності.

2.4.5. Публікувати наукові та методичні результати діяльності Організації; проводити інформаційно-роз'яснювальну роботу.

2.4.6. Одержувати у порядку, визначеному законом, публічну інформацію, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації.

2.4.7. Брати участь в організації і фінансуванні, а також самостійно проводити конференції, семінари, навчання, змагання, лекторії, круглі столи, консультації, творчі заходи, турніри, конкурси та інші заходи, пов'язані зі статутною діяльністю Організації, із залученням представників громадськості, органів державної влади та місцевого самоврядування, експертів (фахівців) із різних галузей суспільного життя, у т.ч. міжнародних.

2.4.8. Отримувати від юридичних та фізичних осіб допомогу у вигляді коштів або майна (рухоме та нерухоме), безповоротної фінансової допомоги, в тому числі міжнародної, пожертв, грантів, членських внесків та самостійно вирішувати питання про їх використання відповідно до положень цього Статуту та законодавства України.

2.4.9. Здійснювати в порядку, передбаченому чинним законодавством, необхідну підприємницьку діяльність безпосередньо або через створення в порядку, передбаченому законом, юридичних осіб (товариств, підприємств), якщо така діяльність відповідає меті (цілям) Організації та сприяє її досягненню.

2.4.10. Брати участь у здійсненні державної регуляторної політики відповідно до законодавства України.

2.4.11. Звертатися у порядку, визначеному законодавством, до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових і службових осіб з пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями), скаргами.

2.4.12. Одержувати у порядку, визначеному законодавством, необхідну для реалізації своєї мети і завдань публічну інформацію, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації.

2.4.13. Брати участь у порядку, визначеному законодавством, у розробленні проектів нормативно-правових актів, що видаються органами державної влади, органами місцевого самоврядування і стосуються сфери діяльності Організації та важливих питань державного і суспільного життя.

2.4.14. Брати участь у порядку, визначеному законодавством, у роботі консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів, що утворюються органами державної влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування для проведення консультацій з громадськими об'єднаннями та підготовки рекомендацій з питань, що стосуються сфери діяльності Організації.

2.4.15. Підтримувати прямі міжнародні контакти з організаціями громадян інших країн, укладати відповідні угоди та брати участь у міжнародних заходах з питань діяльності Організації, що не суперечать міжнародним зобов’язанням України.

2.4.16. Засновувати з метою досягнення статутної мети (цілей) медіа.

2.4.17. Створювати та реалізувати різноманітні проекти, запроваджувати програми, приймати участь у конкурсах, що запроваджуються міністерствами та відомствами України, а також міжнародними закордонними організаціями.

2.4.18. На добровільних засадах брати участь або засновувати громадські спілки тощо, у тому числі міжнародні, укладати угоди про співробітництво і взаємодопомогу.

2.4.19. Одержувати на умовах оренди або тимчасового безкоштовного користування будівлі, обладнання, транспортні засоби та інше майно, що необхідне для здійснення статутних завдань Організації.

2.4.20. Відкривати рахунки у національній та іноземній валютах в установах банків.

2.4.21. Засновувати нагороди з метою відзнаки членів Організації та її партнерів.

2.4.22. Безпосередньо чи через створені нею юридичні особи (товариства, підприємства) бути виконавцем державного замовлення відповідно до закону.

2.4.23. Надає соціальні послуги у відповідності до вимог чинного законодавства України.

2.4.24. Користуватися іншими правами, передбаченими законодавством України.

2.5. Організація несе відповідальність за своїми зобов'язаннями належним їй майном. Організація не відповідає за зобов'язаннями своїх членів, а її члени не відповідають за зобов'язаннями Організації, за винятком випадків, коли вони беруть на себе такі зобов'язання.

3. МЕТА ТА НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ

3.1. Основною метою Організації є сприяння розвитку громадянського суспільства, консолідація зусиль ветеранських організацій, державної виконавчої влади, суспільства, спрямованих на захист законних соціальних, економічних, творчих, вікових, національнокультурних, та інших спільних прав та інтересів ветеранів війни, інших локальних війн і військових конфліктів та бойових дій на території України і іноземних держав, антитерористичної операції (учасників бойових дій, осіб з інвалідністю, учасників війни, членів сімей загиблих), ветеранів праці, дітей війни, ветеранів військової служби, пенсіонерів, громадян похилого віку. Організація сприяє координації зусиль ветеранів, їх об'єднань для ефективної реалізації та захисту спільних інтересів у справі ефективного використання наявних можливостей у забезпеченні захисту своїх економічних, соціальних прав, наданню оздоровчої, медичної, психологічної, освітньої, моральної та соціальної допомоги.

3.2. Основні напрями діяльності Організації:

3.2.1. Сприяння створенню належних умов для підтримання здоров’я та активного довголіття ветеранів.

3.2.2. Участь в організації соціального та інших видів обслуговування, протезування, зміцнення матеріально-технічної бази створених для цієї мети закладів і служб для підготовки відповідних спеціалістів.

3.2.3. Участь у громадському контролі за виконанням цільових програм соціального і правового захисту ветеранів війни та сприяння розробкам, затвердженню, розвитку та впровадженню таких програм.

3.2.4. Участь у здійсненні громадського контролю за дотриманням прав ветеранів війни, надання їм пільг, переваг та соціальних гарантій у процесі трудової діяльності, представництво їхніх інтересів та усунення будь-яких проявів дискримінації стосовно ветеранів війни.

3.2.5. Сприяння розробленню рішень органами законодавчої і виконавчої влади стосовно захисту прав ветеранів війни, наданню допомоги в протезуванні, інших заходах, спрямованих на покращення стану здоров’я, та виконання соціальних гарантій.

3.2.6. Сприяння розвитку міжнародного співробітництва між громадськими об’єднаннями, організаціями та закладами різних країн.

3.2.7. Створення реабілітаційних, медичних, психотерапевтичних, спортивних центрів для ветеранів війни, баз відпочинку, санаторіїв тощо.

3.2.8. Сприяння та участь в дослідженнях (освітніх програмах), розробці засобів та методик профілактики і захисту здоров’я ветеранів та членів їх сімей, в їх лікуванні, протезуванні, реабілітації, психологічній та психотерапевтичній допомозі, з урахуванням фізичних та психологічних/психічних травм, отриманих в наслідок участі в захисті України, інших бойових діях під час виконання свого громадянського обов’язку.

3.2.9. Участь в організації та проведенні патріотично-виховних заходів, виступів в навчальних закладах, військових частинах, медичних закладах, на громадських заходах.

3.2.10. Вивчення та узагальнення міжнародного та вітчизняного досвіду з вирішення проблем ветеранів війни, організації та підвищення кваліфікації тренерів, протезистів, реабілітологів та інших фахівців, для виконання поставлених статутних завдань.

3.2.11. Участь у розвитку культурно-виховної, реабілітаційно-медичної інфраструктури, реалізація функцій замовника будівництва, ремонтних робіт, реконструкції приміщень для ветеранських організацій та підприємств, спортивно-оздоровчих центрів, та інших закладів для виконання статутних цілей.

3.2.12. Співпраця з військово-патріотичними організаціями та об’єднаннями України, з державними органами, міністерствами та відомствами.

3.2.13. Співробітництво з іноземними неурядовими організаціями та міжнародними урядовими організаціями з дотриманням законів України та міжнародних договорів, згода на обов’язковість яких надано Верховною Радою України.

3.2.14. Участь у виявленні і впровадженні перспективних напрямків і форм економічної, спонсорської діяльності з метою вирішення проблем ветеранів війни в різних напрямках життєдіяльності.

3.2.15. Представляти і захищати свої законні інтереси та своїх членів чи інших осіб у будь-яких органах державної виконавчої влади, в тому числі судах, правоохоронних органах, у органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності та підпорядкування.

3.2.16. Отримувати державну фінансову підтримку з державного і місцевого бюджету, від міжнародних організацій та іноземців (гранти, безповоротна фінансова допомога, благодійні внески тощо).

3.2.17. Вільно поширювати інформацію про свою діяльність, пропагувати свою мету (цілі).

3.2.18. Публікувати наукові та методичні результати діяльності Організації; проводити інформаційно-роз'яснювальну роботу, освітні заходи на різні тематики, відповідно до завдань та мети діяльності Організації.

3.2.19. Брати участь в організації і фінансуванні, в формуванні соціального замовлення та наданні соціальних послуг членам Організації, ветеранам, окремим категоріям соціальних груп шляхом соціального замовлення за рахунок бюджетних коштів згідно з визначеними державними стандартами, а також за рахунок інших внесків та фінансування – різних видів протезування.

3.2.20. Отримувати допомогу у вигляді коштів або майна, що надходять безоплатно у вигляді членських внесків, безповоротної фінансової допомоги, пожертв, грантів, тощо та самостійно вирішувати питання про їх використання відповідно до положень цього Статуту та законодавства України.

3.2.21. Здійснювати в порядку, передбаченому чинним законодавством, необхідну підприємницьку діяльність безпосередньо або через створення в порядку, передбаченому законом, юридичних осіб (товариств, підприємств), якщо така діяльність відповідає меті (цілям) Організації та сприяє її досягненню.

3.2.22. Брати участь у здійсненні державної регуляторної політики відповідно до законодавства України.

3.2.23. Звертатися у порядку, визначеному законодавством, до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових і службових осіб з пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями), скаргами.

3.2.24. Одержувати у порядку, визначеному законодавством, необхідну для реалізації своєї мети і завдань публічну інформацію, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації.

3.2.25. Брати участь у порядку, визначеному законодавством, у розробленні проектів нормативно-правових актів, що видаються органами державної влади, органами місцевого самоврядування і стосуються сфери діяльності Організації та важливих питань державного і суспільного життя.

3.2.26. Брати участь у порядку, визначеному законодавством, у роботі консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів, що утворюються органами державної влади, органами місцевого самоврядування для проведення консультацій з громадськими об'єднаннями та підготовки рекомендацій з питань, що стосуються сфери діяльності Організації.

3.2.27. Підтримувати прямі міжнародні контакти з організаціями громадян інших країн, укладати відповідні угоди та брати участь у міжнародних заходах з питань діяльності Організації, що не суперечать міжнародним зобов’язанням України.

3.2.28. Безпосередньо чи через створені нею юридичні особи (товариства, підприємства) бути виконавцем державного замовлення відповідно до закону.

3.2.29. Сприяти гуманітарному розмінуванню та вчинення інших дій з метою забезпечення безпеки життя населення.

4. ПОРЯДОК НАБУТТЯ І ПРИПИНЕННЯ ЧЛЕНСТВА, ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ЧЛЕНІВ ОРГАНІЗАЦІЇ

4.1. Членство в Організації є добровільним та індивідуальним.

4.2. Членами Організації можуть бути громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах, які досягли 14 років і які визнають Статут Організації та сприяють діяльності, що спрямована на досягнення мети і завдань Організації.

4.3. Ніхто не може бути примушений до вступу у Організацію. Належність чи неналежність до Організації не може бути підставою для обмеження прав і свобод будь – якої особи або для надання їй органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування будь-яких пільг і переваг.

4.4. Прийом у члени Організації здійснюється на підставі письмової заяви на ім’я Голови Правління за рішенням Правління Організації. Правління Організації має право відмовити у прийнятті особи в члени Організації. Правління Організації має право делегувати право прийняття в члени Організації відокремленим підрозділам Організації або іншим статутним органам.

4.5. Усі члени Організації є рівними у реалізації своїх прав та обов’язків.

4.5.1. До прав члена Організації належить:

4.5.1.1. обирати і бути обраними до керівних органів Організації, брати участь у всіх заходах, що проводяться Організацією;

4.5.1.2. брати участь у роботі постійних та тимчасових комісій, створених за рішенням уповноважених органів Організації;

4.5.1.3. звертатися до органів Організації з запитами та пропозиціями з питань, пов’язаних з діяльністю Організації, одержувати відповіді;

4.5.1.4. оскаржувати рішення, дії, бездіяльність керівних органів Організації, подавати заяви, заперечення і скарги на прийняті ними рішення до Правління та вимагати розгляду скарг та заяв на Загальних зборах.

4.5.1.5. оскаржувати рішення Загальних зборів членів Організації до суду.

4.5.1.6. одержувати інформацію з питань діяльності Організації;

4.5.1.7. звертатися до органів Організації за допомогою у захисті своїх прав та законних інтересів;

4.5.1.8. вільно відстоювати і пропагувати ідеї та пропозиції з питань, що обговорюються в Організації до прийняття рішень з цих питань;

4.5.1.9. вільно виходити з Організації за власною письмовою заявою.

4.5.2. Члени Організації зобов’язані:

4.5.2.1. дотримуватись положень Статуту Організації;

4.5.2.2. виконувати рішення керівних органів Організації;

4.5.2.3. своєчасно сплачувати вступні та членські внески в розмірах та строки, що встановлюються Правлінням Організації;

4.5.2.4. сприяти здійсненню завдань Організації;

4.5.2.5. брати участь у публічних заходах, що проводяться Організацією.

4.6. Членство в Організації припиняється у випадках:

4.6.1. виходу із Організації за власним бажанням;

4.6.2. виключення із Організації, за рішенням Правління, у зв’язку із порушенням вимог цього Статуту, або якщо діяльність члена суперечить меті та завданням Організації, або якщо член втратив зв’язок із Організацією без поважних причин чи за систематичну несплату членських внесків;

4.6.3. смерті члена Організації.

4.7. Вихід з Організації здійснюється за письмовою заявою учасника Організації на ім‘я Голови Правління. Членство в Організації припиняється з дня подання такої заяви та не потребує додаткових рішень, крім Голови організації – Голови Правління, Першого заступника Голови Організації, заступників Голови Організації, членство яких припиняється з дня, наступного за днем обрання зазначених вище нових керівних осіб.

4.7. Підстави для виключення з членів Організації:

– неодноразові порушення вимог Статуту;

– неучасть в діяльності Організації особисто або через представника протягом принаймні 12 (дванадцяти) місяців;

– несплати членських внесків протягом останнього року.

4.8. Питання про виключення вирішується Правлінням Організації більшістю голосів його членів.

4.9. Член Організації не має права голосу при вирішенні Загальними зборами членів Організації питань щодо вчинення ним правочину та щодо спору між ним і Організацією.

5. ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ

5.1. Управління Організацією здійснюється на засадах демократизму, гласності, виборності органів управління, підпорядкованості і виконавчої дисципліни, із врахуванням регламентуючих документів Організації.

5.2. Органами управління Організацією є: Загальні збори членів Організації, Правління Організації, Голова Організації.

Засідання керівних органів Організації (Загальних зборів членів Організації, Правління Організації) можуть проводитись як за безпосередньої участі членів (їх уповноважених представників за довіреністю), так і за допомогою інтернет зв’язку з використанням аудіовізуальних комп’ютерних програм онлайн конференцій.

Рішення про форму проведення такого засідання приймає Правління Організації та повідомляє про прийняте рішення членів Організації не пізніше ніж за 10 днів до визначеної дати проведення такого засідання.

Будь-яке засідання керівних органів оформлюється протоколом. Про форму засідання обов’язково вказується у протоколі: якщо засідання відбувалось за допомогою інтернет зв’язку, у протоколі обов’язково фіксується за допомогою якої комп’ютерної програми відбувалось засідання.

5.3. Загальні збори членів Організації (далі – Загальні збори) є вищим органом Організації, який вправі приймати рішення з будь-яких питань її діяльності, в тому числі і з тих, що належать до компетенції Правління. Загальні збори є правомочними, якщо на них присутні більше половини членів Організації.

5.3.1. У Загальних зборах беруть участь її члени особисто чи через уповноваженого представника за довіреністю. Кожний член Організації має один голос. Збори вважаються повноважними, якщо на них присутня більшість членів Організації.

5.3.2. Чергові Загальні збори скликаються Правлінням щорічно. Відповідне рішення із зазначенням дати, часу, місця проведення та питань, які виносяться на обговорення, повинне бути доведене до відома членів Організації не пізніше, ніж за 30 днів до дати проведення засідання Загальних зборів. Загальні збори розглядають питання, винесені на їх розгляд Правлінням, Головою Організації, а також членами Організації.

5.3.3. Позачергові Загальні збори скликаються при наявності обставин, що зачіпають суттєві інтереси Організації, Правлінням, а також в інших випадках, передбачених даним Статутом та законодавством України, протягом 30 днів з дня виникнення відповідних обставин. У такому разі рішення Правління Організації із зазначенням дати, часу, місця проведення та питань, які виносяться на обговорення, повинне бути доведене до відома членів Організації не пізніше, ніж за 14 днів до дати проведення засідання Загальних зборів.

5.3.4. Не менш як одна десята частина членів Організації мають право ініціювати перед Правлінням скликання позачергових Загальних зборів. Якщо вимога членів Організації про скликання Загальних зборів не виконана, ці члени мають право самі скликати Загальні збори.

5.3.5. До виключної компетенції Загальних зборів належить вирішення наступних питань:

5.3.5.1. Визначення основних напрямків діяльності Організації, затвердження її планів та звітів про їх виконання.

5.3.5.2. Внесення і затвердження змін до установчих документів Організації, відомостей про Організацію.

5.3.5.3. Затвердження зразків печаток, штампів, символіки та інших зразків реквізитів Організації.

5.3.5.4. Прийняття рішення про припинення діяльності Організації.

5.3.5.5. Обрання ліквідаційної комісії, затвердження ліквідаційного балансу.

5.3.5.6. Обрання Правління Організації та відкликання Правління, або окремих членів Правління.

5.3.5.7. Обрання та відкликання Голови Організації.

5.3.5.8. Визначення порядку та способів реалізації права власності та здійснення контролю за її реалізацією.

5.3.5.9. Обрання складу Наглядової ради, відкликання Наглядової ради та/або окремих її членів.

5.3.6. Рішення Загальних зборів вважаються прийнятими, якщо за них проголосувала більшість від числа присутніх на Загальних зборах членів Організації. З питань, передбаченими п. 5.3.5.2, п.5.3.5.4 рішення Загальних зборів вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало не менш як три четвертих присутніх на Загальних зборах членів Організації. Також трьома четвертими голосами членів Організації, присутніх за Загальних зборах, приймаються рішення щодо відчуження майна організації на суму, що становить п’ятдесят і більше відсотків майна Організації.

5.3.7. Головує на засіданнях Загальних зборів особа з числа членів Організації, обрана Загальними зборами Головуючим зборів. Хід Загальних зборів протоколюється. Протоколи засідань Загальних зборів ведуться секретарем Загальних зборів, який обирається Загальними зборами, підписуються Головуючим і секретарем Загальних зборів.

5.3.8. Загальні збори приймають рішення, які оформляються у вигляді протоколів засідання Загальних зборів. Рішення, прийняті Загальними зборами з дотриманням вимог даного Статуту, внутрішніх документів та законодавства України, обов'язкові для всіх інших органів управління Організації та членів Організації. Рішення, прийняті Загальними зборами, набувають чинності з моменту їх прийняття, якщо інше не визначено Загальними зборами.

5.3.9. В окремих випадках, за рішенням Голови Організації, Загальні збори можуть бути проведено за допомогою інтернет зв’язку з використанням аудіовізуальних комп’ютерних програм (онлайн).

5.3.10. Члени Організації не обмежуються у членстві в інших об’єднаннях громадян, рухів, організаціях тощо, за виключенням альтернативних організацій, які ведуть до розколу ветеранського руху.

5.4. Правління Організації (далі – Правління) є виконавчим органом Організації на період між Загальними зборами, обирається терміном на 3 роки та виконує функції з управління його поточною, організаційною діяльністю. До складу Правління Організації входять: Голова Організації (Голова Правління за посадою), Перший заступник Голови Організації (член Правління за посадою), заступники Голови Організації (член Правління за посадою), Секретар Організації (член Правління за посадою) та інші члени Правління (у разі їх обрання). Персональний склад Правління обирається (затверджується) Загальними зборами.

5.4.1. Правління підзвітне Загальним зборам і організовує виконання їх рішень. Правління діє від імені Організації в межах, передбачених даним Статутом, внутрішніми документами та чинним законодавством.

5.4.2. Головою Правління є Голова Організації.

5.4.3. Структура Правління, його склад та адміністративні функції кожного його члена затверджуються Загальними зборами. Члени Правління є підзвітними Загальним зборам і несуть відповідальність перед ними за діяльність Організації та належне виконання своїх посадових обов’язків. Правління звітує перед членами Організації на Загальних зборах організації.

5.4.4. До компетенції Правління відноситься:

5.4.4.1. Організація виконання рішень Загальних зборів.

5.4.4.2. Скликання Загальних зборів та формування їх порядку денного, підготовка матеріалів з питань порядку денного, попередній розгляд всіх питань, що належать до компетенції зборів та підготовка проектів рішень з цих питань до зборів.

5.4.4.3. Підготовка та подання рекомендацій Загальним зборам щодо визначення основних напрямків діяльності Організації затвердження планів і звітів про їх виконання, інших пропозицій з питань діяльності Організації.

5.4.4.4. Затвердження поточних планів діяльності Організації та заходів, необхідних для їх виконання;

5.4.4.5.Здійснення окремих функцій щодо управління майном за рішенням Загальних зборів.

5.4.4.6. Підготовка річних звітів діяльності Організації, в тому числі про залучення і використання коштів і майна Організації; звітів з виконання програм та проектів Організації, подання їх на затвердження Загальних зборів.

5.4.4.7. Прийняття в члени Організації, а також виключення з членів Організації будь-якої особи, яка діє в супереч вимогам Статуту Організації, завдає їй своїми діями шкоди, негативно впливає на імідж і репутацію Організації тощо.

5.4.4.8. Вирішення інших питань, крім тих, що відносяться до виключної компетенції Загальних зборів.

5.4.5. Головує на засіданнях Правління Голова Організації.

5.4.6. Усі питання, що входять до компетенції Правління, вирішуються колегіально на засіданнях Правління. Правління проводить чергові і позачергові засідання. Чергові засідання скликаються Головою Організації, але не рідше, ніж раз на 3 місяці. Про час місце, та порядок денний засідання члени Правління повідомляються за 10 днів до моменту його проведення. Позачергові засідання скликаються Головою Організації за ініціативою третини членів Правління або безпосередньо за вимогою більшості членів Правління. Засідання Правління є правомочним за умови присутності більшості його членів.

5.4.7. Кожен член Правління може виступати з ініціативою про прийняття рішень із будь-яких питань, що входять до компетенції Правління.

5.4.8. У засіданнях Правління беруть участь її члени особисто чи через уповноваженого представника за довіреністю. Рішення Правління приймаються шляхом голосування більшістю голосів присутніх. Кожен член Правління має один голос.

5.5. Голова Організації здійснює оперативне управління справами, майном та коштами Організації в межах, встановлених даним Статутом, Загальними зборами та Правлінням і в межах своєї компетенції і повноважень забезпечує виконання їх рішень.

5.5.1. Голова Організації обирається та звільняється Загальними зборами раз на три роки є підзвітним Загальним зборам та підконтрольним Правлінню, за посадою є Головою Правління і вправі вносити на розгляд Загальних зборів та Правління пропозиції з будь-якого аспекту діяльності Організації.

5.5.2. Голова Організації:

5.5.2.1. Діє від імені Організації без довіреності та представляє Організацію у її стосунках з іншими особами.

5.5.2.2. Видає накази, розпорядження, інші внутрішні нормативні акти та документи Організації, здійснює заохочення фізичних та юридичних осіб, які сприяють розвитку Організації.

5.5.2.3. Організовує документообіг, діловодство, ведення бухгалтерського обліку та звітності Організації.

5.5.2.4. Здійснює прийняття, переведення на іншу роботу, відсторонення від неї та звільнення працівників Організації, застосовує до них заходи заохочення, преміювання та стягнення, затверджує посадові обов’язки працівників Організації.

5.5.2.5. Виступає особою, яка управляє коштами та майном Організації, укладає та підписує від імені Організації господарські та інші договори, контракти, видає довіреності на право вчинення дій та представництва від імені Організації.

5.5.2.6. Організовує підготовку засідання Правління.

5.5.2.7. Вирішує інші питання діяльності Організації відповідно до мети і основних завдань її діяльності, віднесені до його компетенції внутрішніми документами Організації та даним Статутом, приймає з цих питань будь-які інші рішення або виконує будь-які інші дії крім тих, що відносяться до компетенції інших органів управління Організації, Правління та Загальних зборів Членів Організації.

5.5.2.8. Звітує про свою роботу та роботу Правління перед Загальними зборами Організації на чергових Загальних Зборах.

5.5.3. Рішення Голови Організації оформлюється у вигляді наказів чи розпоряджень.

5.5.4. Звітування здійснюється на чергових Загальних зборах. Позачергове звітування здійснюється на вимогу не менш як однієї третини членів Організації.

5.5.5. Голова Організації може бути відкликаний з посади за рішенням Загальних зборів за ініціативою більшості від складу членів Правління до закінчення строку, на який він обирався, у випадках:

– за власним бажанням на підставі поданої Правлінню організації письмової заяви;

– при неодноразовому порушенні вимог Статуту Організації;

– якщо своїми діями він завдав матеріальну чи моральну шкоду Організації.

5.5.6. У разі, якщо Голова Організації не може приступити до своїх обов'язків протягом більш як 6 (шести) місяців Правління Організації скликає позачергові Загальні збори для обговорення становища та питання про керівництво Організацією.

5.5.7. В окремих випадках засідання Правління може бути проведено за допомогою інтернет зв’язку з використанням аудіовізуальних комп’ютерних програм (онлайн).

6. НАГЛЯДОВА РАДА

6.1. Наглядова рада є консультативним та контролюючим органом Організації і здійснює ревізію її фінансово-господарської діяльності.

6.2. Наглядова рада є підзвітною лише Загальним зборам.

6.3. Персональний склад Наглядової ради затверджується Загальними зборами. Член Наглядової ради не може бути одночасно членом Правління чи Головою Організації.

6.4. Членом Наглядової ради може бути особа не з числа членів Організації, якщо таке рішення прийнято на Загальних зборах. Персональний склад Наглядової ради та її Голова, затверджується на Загальних зборах строком на три роки.

6.5. До повноважень Наглядової ради належать:

– внесення пропозицій щодо фінансової діяльності та використання активів Організації;

– складання висновків про фінансову діяльність та використання активів Організації до затвердження Загальними зборами річних бюджетів, балансів, фінансових та інших звітів керівних органів Організації;

– проведення перевірок фінансово-господарської діяльності Організації;

– надання звітів перевірок та ревізій Загальним зборам для прийняття відповідних рішень;

– ініціювання скликання позачергових Загальних зборів;

– затвердження річного плану діяльності Наглядової ради.

6.6. Очолює Наглядову раду Голова, який:

– керує роботою Наглядової ради;

– скликає Наглядову раду на чергові та позачергові засідання;

– підписує документацію, підготовлену за результатами роботи Наглядової ради.

6.7. Наглядова рада є правомочною, якщо в її роботі беруть участь більшість від її складу. Рішення приймаються більшістю голосів членів Наглядової ради, присутніх на засіданні.

6.8. Члени Наглядової Ради мають право участі в засіданні Правління з правом дорадчого голосу.

7. ПОРЯДОК ОСКАРЖЕННЯ РІШЕНЬ, ДІЙ, БЕЗДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИХ ОРГАНІВ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА РОЗГЛЯДУ СКАРГ

7.1. Рішення, дії, бездіяльність керівних органів Організації можуть бути оскаржені членом (членами) Організації.

7.1.1. Первинна скарга на дії, бездіяльність або рішення Голови Організації подається до Правління, яке зобов'язане розглянути скаргу на найближчому засідання, яке має бути проведено у строк не пізніше 30 днів з дня надходження скарги, із обов'язковим викликом члена Організації, який скаржиться, а також Голови Організації, бездіяльність або рішення якого оскаржується. В разі відхилення скарги Правлінням - повторна скарга подається до Загальних зборів, які зобов'язані розглянути скаргу на черговому або позачерговому засіданні, із обов'язковим викликом члена Організації, який скаржиться, а також Голови Організації дії, бездіяльність або рішення якого оскаржується.

7.1.2. Первинна скарга на дії, бездіяльність або рішення члена Правління - подається до Голови Організації, який зобов'язаний розглянути скаргу протягом 20 робочих днів з дня її надходження, із обов'язковим викликом члена Організації, який скаржиться, а також члена Правління дії, бездіяльність або рішення якого оскаржується. В разі відхилення скарги Головою Організації - повторна скарга подається до Загальних зборів, які зобов'язані розглянути скаргу на черговому або позачерговому засіданні, із обов'язковим викликом члена Організації, який скаржиться, а також члена Правління дії, бездіяльність або рішення якого оскаржується. Скарга, яка потребує розгляду на позачергових Загальних зборах, є підставою для скликання таких Загальних зборів протягом тридцяти днів з дня надходження такої скарги.

7.1.3. На дії, бездіяльність або рішення Загальних зборів скарга подається до суду, відповідно до чинного законодавства на момент оскарження таких дій, бездіяльності або рішень.

7.2. До рішень, дій (бездіяльності), які можуть бути оскаржені, належать рішення у межах управлінської діяльності керівних органів організації, внаслідок яких:

7.2.1. Порушено права та/чи законні інтереси чи свободи члена Організації (групи членів Організації).

7.2.2. Створено перешкоди для здійснення членом Організації його прав та/чи законних інтересів чи свобод.

7.2.3. Незаконно покладено обов’язки на члена Організації або незаконно застосовано до нього дисциплінарну відповідальність.

8. ОПІКУНСЬКА РАДА

8.1. Опікунська Рада – дорадчий орган Організації, до складу якої можуть входити як члени Організації, так і не члени Організації. Члени Опікунської Ради мають в повній мірі визнавати Статут та вживати заходи, спрямовані на популяризацію Організації, реалізацію Статутних напрямків. За дорученням Голови Організації, члени Опікунської Ради можуть представляти Організацію на міжнародних заходах, урядових та неурядових засіданнях, з питань, що віднесені до Статутних цілей Організації.

8.2. Голова та члени Опікунської Ради призначаються/звільняються Головою Організації та координують свою діяльність з Правлінням. Члени Опікунської Ради мають право брати участь в засіданнях Правління з правом дорадчого голосу.

8.3. Опікунська Рада приймає рішення відповідно до мети Організації та реалізовує спільні програми та проекти за участю вітчизняних та іноземних партнерів та міжнародних організацій, що не суперечить чинному законодавству України.

8.4. Рішення Опікунської Ради може бути оскаржене будь-яким членом Організації до Голови Організації, який виносить дане питання на розгляд Правління, де приймається остаточне рішення.

9. МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ

9.1. Організація у відповідності з своїми статутними завданнями, має право на здійснення міжнародних зв'язків та діяльності у порядку, передбаченому цим Статутом, чинним законодавством України.

9.2. Міжнародна діяльність Організації здійснюється шляхом участі у міжнародних проектах, роботі міжнародних організацій, а також інших формах, що не суперечать законодавству України, нормам і принципам міжнародного права.

9.3. При здійсненні міжнародної діяльності Організація користується повним обсягом прав і обов’язків юридичної особи.

9.4. Організація:

9.4.1. організовує обмін делегаціями, організовує за участю іноземних партнерів турніри, змагання, конференції, виставки, ярмарки, відряджає своїх представників для участі у відповідних заходах за межами України;

9.4.2. проводить спільно з іноземними організаціями дослідження у відповідності з напрямками своєї діяльності, публікує їх результати;

9.4.3. реалізовує інші спільні програми та проекти за участю іноземних партнерів та міжнародних організацій, що не суперечить чинному законодавству України.

10. ВІДОКРЕМЛЕНІ ПІДРОЗДІЛИ ОРГАНІЗАЦІЇ

10.1. Організація може мати відокремлені підрозділи, які не є юридичними особами та утворюються за рішенням Загальних зборів.

10.2. Відокремлені підрозділи Організації у своїй діяльності керуються Статутом Організації.

10.3. Керівники відокремлених підрозділів Організації призначаються Загальними зборами строком на 2 роки і діють на підставі довіреності. Керівники відокремлених підрозділів повинні бути членами Організації.

10.4. Відокремлені підрозділи мають наступні повноваження:

10.4.1. Представляють Організацію у межах території, на яку поширюються їх повноваження.

10.4.2. Реалізують статутні мету та завдання Організації у межах території, на яку поширюються їх повноваження, згідно наданих рішенням Загальних зборів повноважень.

10.4.3. Проводять роботу по залученню нових членів Організації з використанням засобів, не заборонених законодавством України.

10.5. Керівник відокремленого підрозділу має право:

10.5.1. Приймати рішення про використання назви та символіки Організації для реалізації завдань Організації.

10.5.2. Звертатися до керівних органів Організації щодо отримання допомоги у реалізації завдань Організації.

10.5.3. Бути присутнім на засіданні Правління (без права голосу).

10.5.4. Звертатися із клопотаннями до керівних органів Організації.

10.6. Керівник відокремленого підрозділу зобов’язаний:

10.6.1. Дотримуватися вимог Статуту Організації.

10.6.2. Виконувати законні та прийняті в межах вимог Статуту Організації рішення керівних органів Організації.

10.6.3. Не допускати дій, спрямованих на порушення честі, гідності членів (учасників) Організації.

10.7. Діяльність відокремленого підрозділу може бути припинено шляхом його закриття за рішенням Загальних зборів.

10.8. Про закриття відокремленого підрозділу Організація повідомляє уповноважений орган з питань державної реєстрації відповідно до вимог чинного законодавства України.

10.9. Майно та кошти, яке було закріплене за відокремленим підрозділом, після припинення його діяльності передаються безпосередньо до відання Правління до прийняття рішення щодо розподілу майна та коштів Загальними зборами.

11. КОШТИ ТА МАЙНО ОРГАНІЗАЦІЇ.

11.1. Організація є непідприємницьким товариством. Для здійснення своїх програмних та статутних цілей і завдань у власності Організації можуть бути кошти, цінні папери, майнові та немайнові права, матеріальні та нематеріальні активи, обладнання, транспорт, інші засоби та майно, набуття яких не забороняється чинним законодавством України.

11.2. Організація самостійно й незалежно здійснює права володіння, користування та розпорядження належним їй майном, коштами, майновими та немайновими правами через свої статутні органи в межах їх компетенції.

11.3. Майно Організації складається з коштів або майна, які надходять безоплатно або у вигляді безповоротної фінансової допомоги чи добровільних пожертвувань, внесків членів Організації; пасивних доходів; дотації або субсидії з державного чи місцевих бюджетів, а також з державних цільових фондів, фінансової підтримки програм (проектів, заходів) Організації за рахунок коштів державного і місцевих бюджетів, від виконання державного замовлення; благодійної, гуманітарної та технічної допомоги, в тому числі відповідно до міжнародних договорів України; набуті в результаті підприємницької діяльності Організації, підприємницької діяльності створених нею юридичних осіб (товариств, підприємств); доходів від основної діяльності Організації відповідно до цього Статуту та законодавства; майном, придбаним за рахунок власних коштів, чи набутих на інших підставах, не заборонених законом.

11.4. Забороняється розподіл отриманих доходів (прибутків) Організації або їх частини серед засновників (учасників у розумінні Цивільного кодексу України), членів такої Організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.

11.5. Доходи (прибутки) та майно Організації використовуються виключно для фінансування видатків на утримання Організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених цим Статутом.

11.6. Організація несе відповідальність за своїми зобов’язаннями усім належним їй на праві власності майном. Організація не несе відповідальності за зобов'язаннями членів. Члени не несуть відповідальності за зобов'язаннями Організації, якщо інше не передбачено законом.

11.7. Організація зобов’язана вести бухгалтерський облік, статистичну, податкову, фінансову звітність, бути зареєстрованим в органах державної податкової служби та вносити до бюджету податки і збори у порядку і розмірах, передбачених законодавством. Організація зобов’язана зберігати не менше п’яти років усі необхідні облікові документи стосовно внутрішніх та міжнародних операцій.

11.8. Державний нагляд та контроль за дотриманням закону Організацією здійснюють органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування у порядку, визначеному законодавством України.

11.9. Організація не несе відповідальності за зобов’язаннями своїх членів.

12. ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО СТАТУТУ

12.1. Порядок внесення змін до статуту визначається статутом та чинним законодавством України.

12.2. Зміни до цього Статуту затверджуються рішенням Загальних Зборів, якщо за це проголосували не менше як 3/4 членів Організації, присутніх на Загальних зборах. Про зміни, що вносяться в статутні документи, повідомляється уповноважений орган з питань реєстрації.

13. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ

13.1. Припинення діяльності Організації здійснюється за рішенням Організації, прийнятим Загальними зборами, шляхом саморозпуску або реорганізації, чи за рішенням суду про заборону (примусовий розпуск) Організації.

13.2. Припинення діяльності Організації зі статусом юридичної особи має наслідком припинення юридичної особи.

13.3. Організація має право у будь-який час прийняти рішення про припинення своєї діяльності (саморозпуск).

13.4.Рішення про саморозпуск Організації приймається Загальними зборами, якщо за це проголосували не менш як три четвертих присутніх членів на Загальних зборах. Загальні збори створюють ліквідаційну комісію або доручають Правлінню здійснювати повноваження ліквідаційної комісії для проведення припинення Організації як юридичної особи, а також приймають рішення щодо використання коштів та майна Організації після його припинення відповідно до статуту.

13.5. Реорганізація Організації здійснюється за рішенням Загальних зборів, якщо за це проголосувало не менше три четвертих членів на Загальних зборах шляхом злиття, поділу, приєднання або перетворення.

13.6. Порядок та правові наслідки припинення діяльності Організації шляхом саморозпуску, реорганізації або заборони (примусового розпуску) Організації визначається відповідно до цього Статуту та чинного законодавства України.

13.7. У разі припинення Організації у результаті її ліквідації (саморозпуску, примусового розпуску) чи реорганізації (злиття, поділу, приєднання або перетворення) її активи передаються одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду, іншим юридичним особам, що здійснюють недержавне пенсійне забезпечення відповідно до закону (для недержавних пенсійних фондів), або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення).

 
Наступна >

 

 
 
© 2005-2018, Українська Спілка ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів)
www.usva.org.ua
pressusva@ukr.net
При любом использовании материалов сайта гиперссылка на usva.org.ua обязательна.
Редакция usva.org.ua может не разделять точку зрения авторов статей
и ответственности за содержание републицируемых материалов не несет.