" /> Українська Спілка ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів) - Постанова І та ІІ питання денного Українська Спілка ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів)
 
 
 
    
 
Головна
Новини
Про організацію
Голова УСВА
Публікації
Електронні книги УСВА
Акції
Документи
Нормативні документи
Ветеранські закони
Фотогалерея
Зв`язок
Музей
Реабілітація
Питайте-відповідаємо
Локальні війни
Анонси
Книга вдячності
Організації УСВА
Сайти ветеранів
Фестивалі
Майбутнє України
 


Погода
Погода!


40985998 Відвідувачів
Боевое Братство
Президент України Офіційне інтернет-представництво
Міністерство оборони
Укрінформ
Урядовий портал
Орденские планки – ветеранам
Постанова І та ІІ питання денного Надрукувати Надіслати електронною поштою
 
Постанова розширеного спільного засідання Правління та
Ревізійної комісії УСВА з питань посилення соціального захисту членів
УСВА, сімей загиблих, взаємодії депутатів – представників Спілки та
підвищення рівня організаційно - статутної роботи
(І та ІІ питання порядку денного)

                                         23.09. 2006р.                                                                                          м. Євпаторія

Заслухавши та обговоривши доповіді Голови УСВА Червонописького С.В. і Голови Ревізійної комісії Спілки Сіроштана В.Г. з першого та другого питань порядку денного, Правління та ревізійної комісії відзначають, що в нових політичних і соціально-економічних реаліях курс Спілки на посилення соціального захисту членів УСВА, сімей загиблих залишається незмінним головним стратегічним завданням УСВА. Його забезпеченню повинні бути підпорядковані всі напрямки статутної діяльності УСВА через відстоювання її інтересів у Верховній Раді та органах державного управління і місцевого самоврядування, політичну, соціально – економічну і організаційну роботу.

Правління та Ревізійна комісія УСВА постановляють:
1. У соціальній сфері домагатися позитивного вирішення таких пріоритетних питань:
- повного бюджетного наповнення ветеранських законів та недоторканності статей Державного і місцевих бюджетів, пов’язаних із соціальним захистом громадян;
- але у разі реального переходу на адресне надання пільг і компенсацій витримати наступні умови: добровільність; поетапність, з урахуванням потреб і запитів усіх учасників бойових дій, інвалідів, членів їх родин та сімей загиблих, померлих; грошовий еквівалент пільг та компенсацій не повинен враховуватися при визначенні прав на інші соціальні виплати, субсидії, компенсації;
- нарахування надбавок до пенсій та їх збільшення, виходячи із розрахунку мінімальної пенсії за віком;
- збільшення надбавок до пенсії учасників бойових дій в іноземних державах за заслуги перед Батьківщиною;
- урахування фактичної інфляції при нарахуванні щорічної грошової допомоги;
- ліквідації дискримінації ветеранів – інтернаціоналістів при визначенні статуса інваліда війни від загального захворювання та захворювання, отриманого під час проходження військової служби;
- надання безкоштовних медичних препаратів, повної грошової компенсації вартості санаторно – курортних путівок;
- розвитку нових форм реабілітації, створення спеціалізованих багатопрофільних центрів для її здійснення в областях та спеціалізованих реабілітаційних, лікувальних відділень, палат в міських, районних лікарнях;
- здійснення в повному обсязі і беззастережно законодавчої норми про залучення субвенції державного бюджету для будівництва та закупівлі житла ветеранам, сім’ям загиблих;
- забезпечення трудової зайнятості ветеранів – інтернаціоналістів, членів їх родин та сімей загиблих; особливого підходу до працевлаштування ветеранів війн у зарубіжні та військової служби відповідно до отриманої освіти і кваліфікації, враховуючи специфіку села;
- виділення державних коштів на поховання учасників бойових дій, батьків загиблих.
Відповідальні: Правління УСВА, голови територіальних, місцевих організацій УСВА, народні депутати і депутати всіх рівнів – члени УСВА.
2. У законодавчому процесі вважати першочерговими наступні завдання:
- посилення взаємодії з Верховною Радою України, іншими державними органами, а також з усіма недержавними організаціями, зацікавленими в реалізації конкретних заходів щодо зміцнення захисту соціальних прав і гарантій ветеранів, сімей загиблих;
- безпосередня участь у розробці, удосконаленні і реалізації законодавчих і нормативно-правових актів, спрямованих на вирішення соціальних, побутових та інших нагальних проблем ветеранів та сімей загиблих; залучення до цього процесу народних депутатів – симпатиків;
- вдосконалення Законів України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, “Про податок з фізичних осіб”, “Про поховання”, пенсійного та іншого чинного законодавства;
-    прийняття Закону України про другу пенсію для сімей загиблих;
    - ініціювання затвердження Верховною Радою України державної програми героїко - патріотичного виховання молоді.
Відповідальні: народні депутати України С.В.Червонописький, Ю.Г.Зубко
Термін: 2006 – 2007 рр.
- сприяння в підготовці і реалізації цільових комплексних міжнародних, загальнонаціональних, міжрегіональних і регіональних  програм, спрямованих на захист інтересів ветеранів, сімей загиблих;
- проведення постійного моніторингу законів, регіональних програм “Турбота”, “Ветеран”, “Милосердя» та інших нормативно - правових актів, які мають відношення до вирішення ветеранських проблем;
Відповідальні: народні депутати і депутати всіх рівнів  - члени УСВА,
керівні органи УСВА всіх рівнів;

3. В організаційно – політичному напрямі діяльності  здійснити такі заходи:
- забезпечити всесторонню діяльність УСВА в інтересах кожного члена Спілки, незалежно від його політичних уподобань;
- посилити взаємодію і співробітництво з регіональними та місцевими осередками Соціалістичної партії України, як практичне продовження рішень по стратегічному партнерству УСВА і СПУ;
- створити Координаційну раду депутатів – членів УСВА; затвердити представницький принцип її формування – по одному представнику від кожного регіону; до складу Координаційної ради входять голови територіальних організацій Спілки – депутати обласних рад; там, де вони не обрані депутатами, правління  територіальних організацій делегують до                 Координаційної ради найбільш авторитетних, досвідчених керівників місцевих організацій – депутатів обласних, міських, районних рад
/термін подання пропозицій – до 15. 10. 2006 р./;

- затвердити головою Координаційної ради Червонописького С.В. – Голову УСВА, народного депутати України, першого заступника голови Комітету у справах пенсіонерів, ветеранів та інвалідів Верховної Ради України; затвердити заступником голови Координаційної ради Ментова Павла Валентиновича – голови Житомирської обласної Спілки ветеранів Афганської війни;
-  у першій половині року провести Всеукраїнський збір депутатів всіх рівнів – членів УСВА;
-  ініціювати відновлення діяльності Держкомітету у справах ветеранів на нових організаційних і функціональних засадах;
- сприяти консолідації ветеранського руху з метою посилення ефективності роботи по захисту політичних, соціальних, економічних та інших законних прав, інтересів ветеранів і членів їх родин та сімей загиблих, а також формування суспільної думки у напрямку більш гуманного и справедливого відношення до них та їх об’єднань;
- активізувати роботу згідно Договору про співробітництво з громадськими ветеранськими об’єднаннями від  15 лютого 2006 року; ініціювати відновлення діяльності Всеукраїнського громадського об’єднання „Соціальна справедливість”;
- посилити співробітництво з ветеранськими організаціями іноземних держав з метою посилення взаємодії у вирішенні ветеранських проблем, консолідації міжнародного ветеранського руху для запобігання вирішенню спірних питань силою та протистоянням, проявам тероризму;
- скоординувати дії афганських, інших ветеранських організацій через проведення спільних акцій, засідань керівних органів, перспективного, поточного та проблемного планування; посилити вплив УСВА на всі регіони, міста, населені пункти  шляхом вдосконалення структури Спілки відповідно до адміністративно-територіального устрою та нарізки виборчих округів та дільниць;
- практикувати укладання угод про співробітництво між територіальними, місцевими організаціями УСВА та обласними, районними держадміністраціями, міськими, селищними головами; ініціювати призначення голів ветеранських організацій областей, районів, міст, селищ, заступниками керівників відповідних місцевих органів влади та самоврядування на громадських засадах;
- керівництву УСВА /С. Червонописький/ забезпечити організаційну роботу по створенню бізнес-центру УСВА, як основної структури, координуючої діяльність заснованих при організаціях Спілки господарських установ та підприємців;
- розгорнути активну роботу по створенню та юридичному оформленню місцевих організацій замість тих, які свідомо ігнорують вимоги VI та V звітно-виборних Конференцій Спілки щодо переходу на єдиний Статут УСВА;
- активізувати взаємодію керівних та контрольно – ревізійних органів УСВА всіх рівнів для значного посилення внутріспілкової діяльності; Правлінню та Ревкомісії Спілки до кінця нинішнього року забезпечити комплекс заходів щодо організаційного поліпшення діяльності Київської міської організації УСВА; Ревкомісії Спілки забезпечити у жовтні – грудні комплексну перевірку діяльності Кримської та Луганської територіальних організацій УСВА;
- текст доповіді Червонописького С.В. та дану Постанову опублікувати у газеті „Третій Тост” та розмістити на сайті УСВА.

Відповідальні: керівні органи та ревізійні комісії
всіх рівнів Спілки
 
 
< Попередня   Наступна >

 

 
 
© 2005-2018, Українська Спілка ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів)
www.usva.org.ua
pressusva@ukr.net
При любом использовании материалов сайта гиперссылка на usva.org.ua обязательна.
Редакция usva.org.ua может не разделять точку зрения авторов статей
и ответственности за содержание републицируемых материалов не несет.